Marketing AAA AUTO bude viesť Daniel Šturm

MoK, 28 augusta 2017, 10:12

Pozícia riaditeľa marketingu skupiny AAA AUTO sa ujal Daniel Šturm. Vo svojej funkcii bude zodpovedný za kompletnú marketingovú a reklamnú stratégiu spoločnosti v Českej republike, na Slovensku, v Poľsku av Maďarsku. Zameria sa pritom na posilnenie pokračujúcej medzinárodnej expanzie firmy, ale aj rast značky zánovných vozidiel Mototechna. Na pozícii šéfa marketingu nahradil Jána Dobiáša.

Daniel Šturm riaditeľ marketingu skupiny AAA AUTO
Daniel Šturm riaditeľ marketingu skupiny AAA AUTO

Daniel Šturm má letité zkušenosti v mezinárodních strukturách firem. Úspěšně řídil projekty uvedení produktů na trh nebo také spuštění různých internetových služeb. Před svým nástupem do AAA AUTO zastával Šturm řadu vedoucích pozic v marketingu a obchodě. Působil jako dlouholetý ředitel marketingu České spořitelny, posléze řídil marketing společnosti Home Credit v České republice a na Slovensku. Pracoval také na řídících pozicích ve společnostech Stratosféra a Inzertmedia.

„Marketing AAA Auto je pro každého marketéra obrovská výzva. Geografická rozlehlost od Česka, Slovenska, Polska až po Maďarsko, brandová komplexnost tří nezávislých značek Mototechny, AAA AUTO a Auto Diskont, výrazná důležitost finančních služeb a v neposlední řadě nutnost podporovat pobočkovou síť desítek poboček, dělá z marketingové strategie velmi komplexní výzvu. Přicházím do společnosti s cílem podpořit další mezinárodní expanzi, dát značce Mototechna výraznou pozici největšího prodejce v segmentu zánovních vozů a hlavně udržet a zvýšit růst z minulých let,“ uvedl ke svému jmenování Daniel Šturm.

Související články

Vernosť k značke na Slovensku u jazdeniek nefrčí
Vernosť k značke na Slovensku u jazdeniek nefrčí

Slovenský trh je vo veľa ohľadoch špecifický. Lojalita jednej značke je skôr výnimkou.

Aj seniori presadajú do SUV
Aj seniori presadajú do SUV

Moderné technológie dokážu riadenie vozidla výrazne zjednodušiť a zvýšiť bezpečnosť jazdy. Seniori sa však k takýmto novým výdobytkom techniky často stavajú s rezervou. 

Jazdenky inzerované na Slovensku sú najzachovalejšie v celom regióne V4
Jazdenky inzerované na Slovensku sú najzachovalejšie v celom regióne V4

Jazdené autá inzerované v Slovenskej republike sú v porovnaní s Českom, Maďarskom a Poľskom najmladšie a majú najmenej najazdených kilometrov. Kým u nás má inzerované auto v priemere niečo cez 8 rokov, v Poľsku je to skoro 11. Priemerná cena inzerovaných jazdeniek na Slovensku bola v júli 13.585 eur. Vyplýva to z pravidelnej analýzy spoločnosti AAA AUTO, ktorá trh s ojazdenými automobilmi […]

Komentáre

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!