Revolučné retrofity vo veľkosti klasických halogénových žiaroviek!

23 septembra 2024, 13:48

Na vybraných trhoch môžu vodiči legálne používať najnovšiu technológiu žiaroviek Philips Ultinon Pro6000 Boost (H1-LED, H4-LED direct fit a H7-LED). Vyznačujú sa priamo montovateľným telom s integrovanou päticou podľa normy IEC 60061. Tieto jedinečné žiarovky H4, H1 a H7, vyvinuté spoločnosťou Lumileds, stanovujú nové štandardy inštalácie a boli schválené na používanie na cestách v niekoľkých krajinách Európskej únie (vrátane Bulharska, Litvy, Lotyšska a Českej republiky). Sú vhodné pre širokú škálu vozidiel a ich inštalácia sa v podstate nelíši od jednoduchej výmeny žiarovky.

 

Ultinon Pro6000 Boost H4-LED a H1-LED

Žiarovky Philips Ultinon Pro6000 Boost sú na vybraných trhoch homologizované a spĺňajú miestne dopravné predpisy. Vďaka tomu môžu bezpečne nahradiť halogénové žiarovky v širokej škále vozidiel, od osobných automobilov po motocykle, obytné vozidlá, dodávky a ľahké nákladné vozidlá.

Revolučná priamo montovateľná LED žiarovka

Nové žiarovky Philips Ultinon Pro6000 Boost sa vzhľadom podobajú svojim halogénovým náprotivkom, vďaka čomu sa rýchlo a jednoducho inštalujú. To všetko vďaka tomu, že sa konštruktérom podarilo citeľne zmenšiť chladič bez toho, aby sa obetoval účinný odvod tepla. Navyše, vďaka ultrakompaktnému puzdru sú retrofity Philips Ultinon Pro6000 Boost o 30 % menšie ako ich predchodcovia. Vďaka tomu sa ľahšie inštalujú do najmenších svetlometov.

Airboost

hladicí systém AirBoost od Philips

Jednou z pozoruhodných výhod priamo montovateľného doplnkového svietidla Philips Ultinon Pro6000 Boost H4-LED je vylepšený chladiaci systém AirBoost. Vďaka premiestneniu ventilátora rozptyľujúceho teplo do strednej časti telesa a nasávaniu vzduchu zo základne smerom k prednej časti žiarovky možno v takomto kompaktnom puzdre dosiahnuť výnimočnú úroveň svetelného optického výkonu, ktorý poskytuje zvýšený jas na cestách. Nasmerovanie prúdu vzduchu smerom k prednej časti reflektora nielenže udržiava teplo mimo citlivých čipov LED. Vyhrievanie svetlometu tiež zabezpečuje jeho rozmrazovanie počas tuhej zimy, rovnako ako pri pôvodných žiarovkách! Teraz môžu vodiči získať oveľa viac jasu pri rovnakom svetelnom výkone bez ohľadu na ročné obdobie.

AirFlux+

technologie AirFlux+ u žárovek Philips

V tomto modeli je použitá technológia AirFlux+. Zabezpečuje potrebný odvod tepla, vďaka čomu žiarovky LED vydržia až 3 000 hodín. Jedinečná konštrukcia poskytuje konzistentný a spoľahlivý výkon, ktorý vydrží šesťkrát dlhšie ako porovnateľné halogénové žiarovky, a rovnako ako model H4 sa dodáva s plnou 5-ročnou zárukou vrátane 2-ročnej štandardnej záruky a ďalších 3 rokov predĺženej ochrany.

Biele svetlo, ktoré neoslňuje

Philips Ultinon Pro6000 Boost

Žiarovky Philips Ultinon Pro6000 Boost retrofit ponúkajú vynikajúci lúč bieleho svetla s farebnou teplotou 5800 kelvinov. Jeho optimálne spektrum zlepšuje viditeľnosť dopravných značiek, vďaka čomu ich vodiči lepšie vidia. Vodiči si môžu vychutnať jasnejšie videnie vďaka výnimočnému osvetleniu smerom dopredu. Aby neoslňovali protiidúcich vodičov, sú vybavené aj systémom SafeBeam – vytvárajú neoslňujúci lúč svetla.

Exkluzívna a spoľahlivá technológia Philips

Vďaka našej pokročilej chladiacej technológii AirBoost bol rad Philips Ultinon Pro6000 Boost navrhnutý tak, aby čo najlepšie odvádzal teplo a zabezpečil životnosť LED žiaroviek až 3 000 hodín. To je až šesťkrát dlhšie ako pri porovnateľných halogénových žiarovkách. Vďaka takémuto výkonu sa na rad Philips Ultinon Pro6000 Boost poskytuje plná 5-ročná záruka, vrátane 2-ročnej štandardnej záruky a ďalších 3 rokov predĺženej ochrany.

Sortiment LED svietidiel Philips na dodatočnú montáž spĺňa prísne požiadavky na elektromagnetickú kompatibilitu (EMI) so systémami vozidiel a ponúka stabilné osvetlenie profesionálnej kvality.

Rad Philips Ultinon Pro6000 Boost je k dispozícii v najobľúbenejších typoch žiaroviek do svetlometov H1-LED, H4-LED s priamou montážou a H7-LED.

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!