Servisná sieť Bestdrive mení svoje logo

, 14 septembra 2020, 17:05

Servisná sieť BestDrive, ktorá patrí medzi najväčšie siete pneuservisov a autoservisov v Slovenskej republike, sa rozhodla po takmer 5 rokoch pre zmenu svojho firemného loga. Spoločne s názvom siete BestDrive a typickou siluetou automobilu budú používať doplnok významnej spoločnosti tzv. endorsement „by Continental“, ktorá má zákazníkom evokovať ešte silnejšie spojenie s materským koncernom Continental.

Bestdrive mení logo

 Od roku 2016 používala sieť logo BestDrive s claimom (sloganom tvoriacim image spoločnosti) You drive, we care., v jeho duchu servisy nadštandardným spôsobom naplňujú očakávania svojich zákazníkov, pričom prichádza neustále s ďalšími službami, ktoré zvyšujú ich komfort. V rovnakom roku sa pobočky rebrandovali z pôvodného PneuBoxu na sieť BestDrive do prémiových oranžovo-čiernych farieb, ktoré sú typické práve pre materský koncern Continental.

Hlavným dôvodom zmeny loga je silné spojenie s materským koncernom Continental, ktorý patrí medzi predných svetových subdodávateľov automobilového priemyslu.

BestDrive je jediná slovenská sieť auto a pneuservisov, ktorá patrí do nemeckého koncernu Continental a zároveň je najväčším maloobchodným predajcom pneumatík koncernu Continental. Hoci sa značka BestDrive prvýkrát na Slovensku objavila ešte len v polovici roku 2016, servisná sieť má už dlhú tradíciu. Nadväzuje na sieť predajní a servisov Barum, neskôr Matador, jeho korene siahajú do 80. rokov a od roku 2006 boli pobočky známe pod názvom PneuBox.

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!