AllSeasonContact je na prvom mieste v teste celoročných pneumatík magazínu Gute Fahrt

5 septembra 2022, 16:18

Okrem AllSeasonContact sa iba jedna ďalšia pneumatika ukázala ako skutočne všestranná a získala najvyššie hodnotenie „Veľmi dobrá“. Známka „dobrá“ bola udelená dvakrát. Žiadna z ostatných konkurenčných pneumatík nedosiahla viac ako „uspokojivé“ hodnotenie. AllSeasonContact tak opäť potvrdzuje minuloročné víťazstvo v rôznych celoročných testoch pneumatík pre 205/55 R 16 H/V (AutoZeitung 19/21) a 225/50 R 17 V/W (AutoBild 40/21).

„Istá priľnavosť na vozovke a dynamická ovládateľnosť na mokre aj na suchom povrchu, pohodlná, tichá, s dobrým valivým odporom a dobrým všestranným dezénom v kontakte so snehom,“ „celkovo táto pneumatika Continental jasne zostáva top favorit medzi AllSeasons, čo mu vynesie GF,“ tak znie verdikt testovacích expertov redakčného tímu Gute Fahrt ohľadom AllSeasonContact v aktuálnom (22. 9.) a predchádzajúcich (22. 8.) vydaní časopisu. Vo veľkosti 235/55 R 18 bolo testovaných sedem celosezónnych produktov. Testovaným vozidlom bol VW Tiguan.

S ohľadom na letný výkon boli testované kritériá ovládateľnosť (sucho, mokro), brzdenie ABS (sucho, mokro), aquaplaning (pozdĺžny a priečny), valivý odpor, komfort a hluk odvaľovania. Cestné testy prebehli v severnom Taliansku. Aby redakcia preskúmala ovládateľnosť, trakciu a brzdenie ABS (všetko na snehu), odcestovala do zimného Švédska. V letných hodnoteniach bol Continental jediným výrobcom, ktorý získal známku „Veľmi dobrý“. Rovnakou známkou bola ocenená aj v celkovom hodnotení.

AllSeasonContact predstavuje míľnik v histórii moderných celoročných pneumatík. Až do uvedenia na trh boli dostupné technológie celoročných pneumatík orientované buď na leto, alebo na zimu. Pre AllSeasonContact prijal Continental nový prístup. Vďaka inovatívnej kombinácii dezénu behúňa, zmesi, obrysu pneumatiky a konštrukcie poskytuje pneumatika vynikajúce riešenie predchádzajúcich nedostatkov v zime a na mokrej vozovke, ktoré sa týkajú pneumatík na celoročné použitie.

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!