V dynamicky sa meniacom odvetví mazív predstavuje rast značky ORLEN OIL a jej rozsiahla expanzia novú etapu na európskych aj svetových trhoch. Produkty ORLEN OIL, ktoré kombinujú skúsenosti a tradíciu známych a uznávaných značiek Platinum a LOTOS, otvorili v januári 2024 novú kapitolu v histórii mazív. Výrobky pod novou značkou sú už k dispozícii na slovenskom trhu.
Od tej doby, čo sa v európskych mestách objavujú ďalšie a ďalšie čerpacie stanice so značkou ORLEN a charakteristické logo orla posilňuje svoj imidž s každým odjazdeným kolom vozu Formule 1, bolo len otázkou času, kedy sa rad produktov doplní o motorové oleje (pod rovnakou značkou). ORLEN S.A. je poľský koncern, ktorý sa stal jedným z kľúčových hráčov na medzinárodnej scéne a rozšíril svoj vplyv ďaleko za hranice Poľska. Spoločnosť ORLEN S.A. má výrobné závody a rafinérie na strategických miestach v Európe – v Poľsku, Českej republike alebo Litve.
ORLEN OIL je jednak názov spoločnosti, ktorá je súčasťou skupiny ORLEN Capital Group, jednak značka ropných produktov, ktorá vznikla spojením spoločností LOTOS Oil a ORLEN OIL. Čím sa však ORLEN OIL odlišuje od svojich konkurentov? Predovšetkým je to nový pohľad na potreby trhu, neúnavná snaha o dokonalosť a široké portfólio. Spoločnosť vyrába mazivá od motorových a priemyselných olejov až po plastické mazivá a špecializované prevádzkové kvapaliny. Európa nie je jediným regiónom, kde dochádza k expanzii. Motorové oleje vyrábané spoločnosťou sa dostávajú aj do najvzdialenejších kútov Ázie, Blízkeho východu, Afriky alebo dokonca Južnej Ameriky. Aby bolo možné uspokojiť potreby takých rozmanitých zákazníkov, bolo nutné rozšíriť rozsah produktového portfólia. Za zmienku preto stojí napríklad produktový rad pre hybridné automobily ORLEN OIL Max Expert Hybrid, ktorý reaguje na výzvy moderného automobilizmu.
Zároveň sa pozrime na samotnú komunikáciu značky a na jednotlivé produkty. Čo je na výrobkoch ORLEN OIL také výnimočné? Jednoznačne je to Advanced Protect Formula – receptúra, ktorá znásobuje ochrannú funkciu oleja. Chráni studený motor už pri jeho spustení a uľahčuje štartovanie pri teplotách pod bodom mrazu. Vďaka nej sa olej aj napriek nepriaznivým poveternostným podmienkam dostáva nepretržite ku každej súčasti motora a účinne chráni jeho najdôležitejšie časti. Súčasne boli vlastnosti oleja vyladené pre vozidlá vystavené častému štartovaniu a vypínaniu motora, napríklad v mestskej premávke. Zloženie stabilizuje mazací film a zároveň minimalizuje koeficient trenia medzi spolupracujúcimi súčiastkami a chráni olej pred oxidáciou. Advanced Protect Formula funguje hneď od okamžiku naštartovania motora a s rastúcou teplotou sa začína vytvárať termoaktívny povlak Hi-Endure Coat, čo znamená nie jednu, ale dve ochranné vrstvy pre rýchlu a dynamickú jazdu, stabilitu a pre účinnú absorpciu a odvod tepla z motora.
Nesmieme zabúdať na rolu ORLEN OIL vo svetovom motoršporte. Ambasádori značky ORLEN OIL, ako sú Martin Prokop, Kajetan Kajetanowicz, Bartosz Zmarzlik, Miko Marczyk, Jakub Przygoński alebo Fernando Barreiros, svojím nadšením a úspechmi ešte viac zdôrazňujú hodnoty, ktoré ORLEN OIL predstavuje. Športovci doteraz budovali povedomie o značkách Platinum a LOTOS a od tohto roku pokračujú v spolupráci s novou značkou – ORLEN OIL.
Teraz, keď ORLEN OIL pôsobí pod novou značkou a pokračuje vo svojom poslaní dodávať na globálne trhy výrobky najvyššej kvality, naskytá sa otázka: videli ste už niekde výrobky ORLEN OIL? Nech už hľadáte riešenia pre osobné vozidlá, nákladné automobily alebo priemyselné stroje, ORLEN OIL ponúka výrobky, ktoré nielen spĺňajú najvyššie štandardy, ale sú tiež dôkazom starostlivosti o životné prostredie. Ako každá svetová značka patrí spoločnosť do organizácie ATIEL, ktorá potvrdzuje kvalitu výrobkov a ich súlad s údajmi na etikete.
S ORLEN OIL sa každý kilometer prejdený na ceste stáva dôkazom záväzku k budúcnosti automobilizmu. Preto stojí za to sa o tieto produkty zaujímať, pretože výberom ORLEN OIL ste si zvolili značku, ktorá sa neustále snaží byť lídrom v oblasti mazív, pričom v popredí záujmu sú potreby a očakávania ich zákazníkov. Nie je práve teraz ten najlepší čas stať sa súčasťou tejto inovatívnej cesty?
Komentáre