Napriek tomu, že v rámci individuálnej dopravy súčasnému automobilovému svetu dominujú predovšetkým SUV, stále sa nájde dostatok fanúšikov sedanov, kombíkov, hatchbackov a všemožných dvojdverových vozíkov pre radosť. A zatiaľ čo crossovery idú cestou šponovania svetlej výšky podvozku, druhá spomínaná koalícia má tendenciu svetlosť znižovať.
Preto v servisoch rastie dopyt po vybavení s prívlastkom nízkoprofilové. Najčastejšie sa takto stretneme predovšetkým so zdvihákmi, nízky profil sa ale hodí napríklad aj u dielenských žeriavov, takzvaných žiráf.
FERDUS novo ponúka hneď dve také. S minimálnou nájazdovou výškou 104, respektíve 110 mm si bez problémov poradí s väčšinou športových vozidiel, úplnou hračkou potom bude zasunutie pod police, regály a pod. pri skladovaní. To je navyše vďaka pozdĺžnym výklopným nohám s možnosťou vertikálneho vztýčenia nebývalé kompaktné.
Samozrejmosťou je zodpovedajúca robustnosť, ktorú najlepšie dokumentuje rozdiel v hmotnosti. Zatiaľ čo variant s nosnosťou jednej tony váži 65 kg, väčšia verzia prekonáva celý metrák. Iné sú pochopiteľne tiež rozmery.
Komentáre