Nový rad vozidiel DAF CF a XF je kompletný

, 2 októbra 2017, 16:54

Spoločnosť DAF predstavila na začiatku leta vybrané konfigurácie nových modelov CF a XF pre diaľkovú prepravu a teraz predstavuje kompletný rad viacnápravových vozidiel a podvozkov. Nový rad vozidiel DAF je kompletný

Až o 7 % nižšia spotreba paliva
Všetky nové vozidlá DAF ponúkajú až o 7 % nižšiu spotrebu paliva. To je výsledkom dokonale integrovaných a úplne nových poháňacích sústav s nižšími otáčkami pri prevádzkovej rýchlosti vozidla.

Nová kompaktná jednotka EAS: Viac priestoru na podvozku a vyššie užitočné zaťaženie
Podvozok využíva kompaktné nové jednotky EAS CF a XF. Systém EAS môže byť teraz inštalovaný ako celok (to znamená ako jednotka) medzi prvou a druhou nápravou alebo za 2. prednou nápravou (pre 8×4 FAD).

Užitočné zaťaženie vyššie o 100 až 250 kilogramov
Najnovší rad viacnápravových ťahačov a podvozkov je tiež vybavený pohonnými sústavami, ktoré sú v priemere až o 100 kg ľahšie. Vďaka tomu ponúka zákazníkom vyššie užitočné zaťaženie.

Nové elektrohydraulicky riadené vlečené nápravy
Jednou z najdôležitejších noviniek v nových modeloch CF a XF je nová zadná vlečená náprava pre nákladné vozidlá a podvozky, ktorá zaručuje maximálnu manévrovateľnosť.

 

Nové vlečené nápravy s dvojmontážou
Spoločnosť DAF taktiež predstavuje 10-tonovú vodiacú nápravu s dvojmontážou, ktorá má statickú nosnosť minimálne 34 ton.

Nové tandemové nápravy s kolesovými redukciami
Pre vozidlá, ktoré často jazdia v teréne, predstavuje spoločnosť DAF úplne novú tandemovou nápravu s kolesovými redukciami (HR1670T). Nosným prvkom tejto nápravy je liatinová nápravová skriňa, ktorá umožňuje ďalšie zníženie hmotnosti o 60 kg.

 

Nový ľahký podvozok pre domiešavač betónu 8 × 4 pre celú Európu
Mimoriadne ľahký domiešavač betónu CF FAD 8 x 4 je vybavený 19-tonovou tandemovou nápravou (SR1132T) a dvoma 7,1-tonovými prednými nápravami.

Nové podvozky CF a XF sú perfektne pripravené pre montáž nadstavieb
Spoločnosť DAF predstavila dôležité inovácie podvozkov, ktoré ponúkajú najlepšie riešenia pre nadstavbárov na trhu.

Moderný systém sledovania kapacity akumulátorov 
Ďalšou novou funkciou je inovatívny systém sledovania kapacity akumulátorov, skrátene BEM. Tento systém používa novo vyvinutý snímač na meranie presných podmienok kapacity akumulátorov, a dokonca umožňuje zohľadniť podmienky prostredia, čo zaistí naštartovaní vozidla za rôznych podmienok a zlepší tak ich prevádzkyschopnosť.

Nové motory PACCAR MX-11 a MX-13
V súlade s filozofiou DAF Transport Efficiency sme vyvinuli maximálne úsilie na dosiahnutie maximálneho výkonu z každej kvapky paliva. Motory PACCAR MX-11 a MX-13 prešli významnými vylepšeniami. Vývoj nových pohonných systémov bol dôležitým cieľom zníženia prevádzkových otáčok motora, pretože nižšie otáčky motora znamenajú nižšiu spotrebu paliva. Súčasne bol výrazne zvýšený maximálny krútiaci moment motorov PACCAR a teraz je k dispozícii maximálny krútiaci moment pri len 900 otáčkach za minútu.

Moderná prevodovka TraXon: Rýchlejšie radenie, vyššia účinnosť
Nové motory PACCAR MX-11 a MX-13 sú štandardne vybavené najnovšou generáciou automatizovaných prevodoviek TraXon. Tieto prevodovky sú efektívnejšie kvôli nižším stratám trením a vyznačujú sa extrémne plynulým správaním pri radení prevodových stupňov. Stratégie radenia pre špecifické druhy prevádzky sú pre štandardnú dopravu kvapalín a vozidlá „Eco Combi“.

Pokročilé funkcie softvéru pre pohonnú sústavu
Rovnako ako pri prvých predstavených konfiguráciách nového radu CF a XF sú nové viacnápravové modely DAF vybavené úplne novou architektúrou elektrických a elektronických súčastí, využívajúcou novú riadiacu jednotku na integrované riadenie všetkých komponentov pohonného systému. Funkcie ako EcoRoll a tempomat boli ďalej rozšírené, aby šetrili palivo.

Vysoko účinné zadné nápravy
Dôležitou súčasťou novej, rýchlejšej poháňacej sústavy sú zadnej nápravy navrhnuté a vyrábané spoločnosťou DAF. K dispozícii sú teraz rýchlejšie stále prevody zadnej nápravy 2,05 : 1, umožňujúce jazdu rýchlosťou 85 km/h pri 1 000 otáčkach za minútu v závislosti od špecifikácií poháňacej sústavy. U novej generácie diferenciálov zadnej nápravy bolo prepracované tanierové ozubené koleso a pastorok pre optimalizáciu životnosti, efektivity a extrémne nízkej hlučnosti.

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!