ZF TRW vyprodukovali 60 miliónov elektrických parkovacích bŕzd

1 júla 2015, 9:22

Spoločnosť ZF TRW nedávno vyrobila 60-milióntu elektrickú parkovaciu brzdu (EPB). Technológia bola prvýkrát vyvinutá v technickom centre ZF TRW v meste Koblenz, v Nemecku. V súčastnosti spoločnosť teraz vyrába EPB už aj v Severnej Amerike a Číne.

Manfred Meyer, viceprezident ZF TRW Braking Engineering poznamenal: "výroba našej 60-milióntej EPB jednotky predstavuje dôležitý míľnik pre ZF TRW a vyzdvihuje úspech nášho produktového portfólia EPB. Momentálne sa vyrába v poradí už piata generácia. Spoločnosť ZF TRW bola prvá, kto prišla na trh so systémom EPB a to v roku 2001. V tej dobe bola EPB propagovaná v značkách Lancia, Audi a VW a trochu neskôr aj na ďalšie značky ako Renault, Nissan a Daimler. Len celkom nedávno sa ponuka rozšírila aj na také značky ako sú BMW X4 a BMW i8, Jeep Renegade, Fiat 500X, Ford F150, Honda Accord, Nissan Qashqai, Range Rover Evoque a ďalšie. S našimi bohatými skúsenosťami, sme v ideálnej pozícii k ďalšiemu zlepšovaniu technológie v súlade s novými cieľmi bezpečnosti, funkčnosti a nákladov: ZF TRW plánuje významný rozvoj v rámci EPB ".

EPB je súčasťou záväzku spoločnosti ZF TRW posilniť celkový výkon brzdového systému, bezpečnosti a pohodlia vodiča. Okrem toho, že plní funkciu parkovacej brzdy, je EPB plne integrálnou súčasťou brzdového systému s funkciami, ako sú – dynamické ovládanie, snímanie opotrebenia brzdového obloženia a redukcia degradácie spojená s mechanickými systémami. EPB tiež pomáha zvyšovať bezpečnosť v mimoriadnych situáciách, s anti-blokovacou funkčnosťou na všetky štyri kolesá, v porovnaní so štandardným núdzovým brzdením parkovacou brzdou iba na zadnú nápravu.

Meyer dodal, "Vzhľadom k tomu, že EPB je riadená skôr elektronicky, než mechanicky, môže spolupracovať s rôznymi systémami vozidla a snímačmi." EPB funguje ako konvenčná hydraulická brzda pre štandardné brzdenie a ako elektrická brzda pre parkovanie a núdzové brzdenie. Podľa ZF TRW systém EPB vďaka svojím elektronickým káblom a spínačom ovládania zjednodušuje smerovanie a umožňuje väčšiu slobodu dizajnu v interiéroch vozidiel.

ZF TRW ponúka celú škálu riešení, vrátane štandardnej EPB, integrovanej EPB – ktorá odstraňuje požiadavku na samostatnú elektronickú riadiacu jednotku vďaka integrácii so systémom elektronickej kontroly stability – a EPB pre predné nápravy, čo môže pomôcť tomu, aby sa technológie stali viac cenovo dostupné pre segment malých vozidiel.

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!