Digitalizácia, konsolidácia a štrukturálne zmeny transformujú celé odvetvie – nový web divízie Automotive Aftermarket spoločnosti Schaeffler zohľadňuje toto dynamické prostredie.
„Nová online prítomnosť nie je len ďalším míľnikom v rámci našej digitalizácie, ale cielene sa zameriava na záujmy a potreby našich zákazníkov“, hovorí Jens Schüler, prezident Global Sales & Marketing, Schaeffler Automotive Aftermarket.
Na subdoméne aftermarket.schaeffler.de nájdu odborníci zo servisov a obchodní partneri výrazne rozsiahlejšiu ponuku produktov a služieb ako predtým. Zameranie je na používateľa. Jednoduchá navigácia a jasná štruktúra dovedú návštevníka webu k cieľu už po niekoľkých kliknutiach.
Hlavná navigácia je zameraná na to, čo spoločnosť Schaeffler predstavuje: produkty, náhradné diely a služby. Naprieč všetkými typmi vozidiel si používateľ môže nájsť všeobecné informácie o trhu, funkcii a relevantnosti náhradného dielu a môže prejsť hlbšie do kategórií produktu pohon, motor a podvozok. Tu návštevník získa podrobné informácie o produktoch a riešeniach opráv a zadaním čísla položky môže prejsť priamo do online katalógu.
Pridaná hodnota pre zákazníkov: katalóg náhradných dielov dostupný online
Vďaka novovyvinutému a integrovanému online katalógu získajú servisy a predajcovia vždy aktuálne informácie a môžu cielene vyhľadávať najnovšie inštrukcie pre montáž a informácie o servise špecifické pre dané vozidlo, OE číslo alebo dostupnosť na úrovni položky. Správny náhradný diel je možné nájsť rýchlo a jednoducho vďaka rôznym možnostiam vyhľadávania. Ďalším plusom je, že v rámci webstránky môžu zákazníci bez problémov prechádzať medzi online katalógom, portfóliom produktov a portálom pre autoservisy REPXPERT.
V bode menu „Support“ nájdete okrem toho odpovede na často kladené otázky – či už ohľadom portfólia, procesu objednávania a zasielania, alebo ohľadom služieb.
Rýchly, prehľadný a responzívny: naprieč hranicami krajín
Popri kompletnom prepracovaní obsahu bol web aktualizovaný aj po technickej stránke. Nová webová stránka sa dá pomocou vyhľadávačov ľahšie nájsť a responzívny dizajn webu zaisťuje optimálne zobrazenie na všetkých koncových zariadeniach.
S celkovo 13 jazykmi a 15 lokálnymi verziami, ktoré budú do polovice roka spustené online, sa spoločnosť pri ďalšom zvyšovaní svojho globálneho dosahu a povedomia o značke spolieha na obsah a funkcie šité na mieru pre danú krajinu.
Komentáre