Počas uplynulých siedmich desaťročí značka SWAG vždy preukazovala veľkú flexibilitu pri rozširovaní produktových radov, zmenách vlastníkov a premiestňovaní. Jednou z posledných zmien je reštrukturalizácia stratégie značky na SWAG VITAL Lines, ktorá poskytuje novú konsolidovanú ponuku zameranú na päť hlavných skupín výrobkov.
SWAG je už 70 rokov úspešným hráčom na medzinárodnej dielenskej scéne. bilstein group si tento míľnik pripomína komunikačným balíkom, v ktorom zákazníci a kolegovia vyjadrujú svoje názory a delia sa o svoje spomienky a vášeň pre túto značku.
“Jedno je jasné, bez nadšených priaznivcov, ktorým sa SWAG vždy tešil medzi zákazníkmi a autoservismi, by jeho úspešný príbeh nebol možný,” zdôraznila Ana Todorovic, manažérka divízie Brand Experience Management.
Oslavy sú príležitosťou obzrieť sa späť na úspechy, ale SWAG sa pozerá aj do budúcnosti.
“Vo svojej podstate je SWAG značkou zastrešenou bilstein group, ktorá ponúka všetky náhradné diely, ktoré servisy potrebujú na efektívne a ziskové fungovanie,” povedal Dominic Lammert, vedúci oddelenia Global Brand Management.
Dôveru si treba zaslúžiť. Značka SWAG si získava dôveru vyvíjajúcim sa sortimentom vysokokvalitných výrobkov v kombinácii s precíznym a spoľahlivým servisom. So širokou škálou riešení pre opravy európskych vozidiel a najmodernejších ázijských aplikácií je SWAG už 70 rokov najlepšou voľbou pre náhradné diely.
Viac informácií o sortimente SWAG nájdete v dokumente PDF alebo v nasledujúcom videu:
Komentáre