Nová letná dezénová rada pneumatík Matador MP 44 Elite 3

12 februára 2010, 0:00

Nová dezénová rada pneumatík Matador MP44 Elite 3 v segmente letných vysoko-výkonových HIGH PERFORMANCE pneumatík je určená pre automobily strednej a vyššej strednej triedy.

Asymetrický dezén MP 44 Elite 3 v porovnaní s predchodcami MP 42 Elite 2 a MP 43 Aquilla Evo má posilnené vlastnosti v oblasti ovládateľnosti, bezpečnosti jazdy na mokrom a suchom povrchu, komforte a životnosti.

Pneumatiky MP 44 Elite 3 sú vyvinuté pre automobily strednej a vyššej strednej triedy, kde dosahujú kratšie brzdné dráhy na mokrých a suchých vozovkách a vysokú priľnavosť pri handlingu – ovládaní vozidla.

Pneumatiky MP 44 Elite 3 sú dostupné v 34 rozmeroch v 15“ a 16“, od šírky profilu pneumatiky 185 mm do maximálnej šírky profilu 225 mm.

Pneumatiky sú schválené pre nasledovné rýchlostné kategórie: „T“ do 190 km/hod (118 mph), „ H „ do 210 km/hod (131 mph), „V“ do 240 km/hod (149 mph), „W“ do 270 km/hod (168 mph).

Výkonové prvky:

* Inovatívny design Asymetrického-nesmerového dezénu s 3 D-drážkami.
* Vynikájúci brzdný výkon na mokrom a suchom povrchu
* Presné ovládanie a vysoká stabilita jazdy
* Neobyčajne dobrá trakcia obzvlášť na mokrých vozovkách
* Vysoký kilometrový výkon a nízka spotreba paliva

Funkcia dezénových prvkov

Nová generácia letného asymetrického dezénu, pre osobné vozidlá strednej triedy. Asymetrická konfigurácia dezénu ponúka vynikajúci vy´kon na mokrom a suchom povrchu s vysoky´m kilometrovy´m vy´konom. Dezén sleduje najnovšie trendy v letny´ch plášťoch a je doplneny´ prvkami pre zvy´šenie bezpečnosti ako indikátor hĺbky drážky a indikátor blížiacej sa končiacej životnosti plášťa.

1. Vonkajšia časť plášťa
– kompaktné dezénové bloky s úzkymi priečnymi drážkami zvyšujú bezpečnosť pri prejazde zákrut a náhlych zmenách smeru, pozitívne vply´vajú na brzdné vlastnosti
– Uzavreté rameno zvyšuje schopnosť prenosu axiálnych síl

2. Vnútorná časť plášťa
– dezénové bloky so širšími priečnymi drážkami priaznivo ovplyvňujú vy´kon a bezpečnosť na vlhky´ch povrchoch vozoviek

3. Priame obvodové drážky
– zabezpečujú ry´chly odvod vody zo stopy, vedenie a dobrú stabilitu plášťa
– poloha troch priamych obvodovy´ch drážok je optimalizovaná pre zníženie vzniku aquaplaningu
– uhly stien vonkajšej obvodovej drážky sú navrhnuté pre zvy´šeny´ prenos síl v axiálnom smere

4. Deleny´ obvodovy´ pás vonkajšej strany
– pás je deleny´ úzkymi drážkami pre zabezpečenie dobrého valivého odporu, pri zachovaní vysokej tuhosti pre dokonaly´ prenos axiálnych síl

5. Lamelovy´ systém
– narúša vodny´ film medzi mokrou vozovkou a dezénom pneumatiky, čím prispieva k zvy´šeniu bezpečnosti pri brzdení a zmenách smeru jazdy počas nepriaznivy´ch poveternostny´ch podmienok

6. Prvky pre zvy´šenie bezpečnosti – “Safety Info”
– indikátor informuje vodiča o blížiacej sa končiacej životnosti pneumatiky
– bezpečnostny´ indikátor opotrebenia, 3x po obvode indikujúci hĺbku drážky, má funkciu informovať vodiča o momentálnej kondícii pneumatiky a upozorniť na potrebu prispôsobiť šty´l jazdy stavu opotrebenia

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!