Spoločnosť AAA AUTO na Slovensku novo vedie na pozícií Managing Directora Mário Slivka, ktorý v minulosti pôsobil na riadiacich pozíciách v spoločnostiach T-Mobile, Shell a Lyoness. Zameriaval sa na predaj, marketing, rozvoj služieb a produktov pre zákazníkov.
U slovenského AAA AUTO zodpovedá Mário Slivka za rozpočty, vedenie a motiváciu zamestnancov, zabezpečovanie stability a optimalizácie biznis procesov, nastavovanie firemných štandardov a nastavovanie a udržiavanie produktivity na pobočkách.
Slivka sa plánuje orientovať najmä na zákazníkov: „Ich spokojnosť je pre mňa prvoradá, preto vynaložím maximum úsilia práve týmto smerom. Mojím cieľom je vytvoriť z AAA AUTO a jeho značky Mototechna najlepšie miesto k nákupu a predaju pre zákazníkov. Budem sa snažiť neustále zvyšovať pridanú hodnotu vo forme služieb, prístupu a ďalších benefitov, ktoré naším zákazníkom prinesieme. Už dnes môžem prezradiť, že máme dohodnutých externých partnerov, ktorí sa budú podieľať na atraktívnom vernostnom programe.“ Dôležitá je pre neho i spolupráca s partnermi v oblasti výkupu a predaja áut firmám. „Mojim cieľom je počet partnerov v rámci nášho B2B biznisu výrazne navýšiť a zefektívniť naše vzťahy,“ dodáva Slivka.
Slivka bude pri zlepšovaní služieb úzko spolupracovať s novým zákazníckym ombudsmanom Alexandrom Štefucom. „Funkcia ombudsmana je pre mňa dôležitá a som rád, že ju zastáva človek so skúsenosťami z oblasti automotive, ktorý prichádza zvonka a môže tak mať odborne kritický a nezaujatý pohľad na naše postupy. Budeme spoločne vyhodnocovať slabé miesta našej starostlivosti o zákazníkov a navrhneme, kde ju zlepšiť,“ zdôraznil Slivka.
Tiež generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová vidí ako hlavnú úlohu pre nového riaditeľa Slovenského zastúpenia „áčiek“ posilnenie kvality služieb pre zákazníkov.
„Dlhodobo sa snažíme zlepšovať naše služby a vieme, že v tejto oblasti nemôžeme poľaviť. I preto nás verejnosť už druhý krát zvolila najlepším predajcom ojazdených automobilov v ankete Autobazár roka. Veľmi teda oceňujem a podporujem orientáciu nového Managing Directora smerom k zákazníkom a verím, že bude pre našu spoločnosť veľkým prínosom,“ povedala Karolína Topolová.
Komentáre