Nový riaditeľ AAA AUTO pre Slovensko

, 12 decembra 2016, 14:53

Spoločnosť AAA AUTO na Slovensku novo vedie na pozícií Managing Directora Mário Slivka, ktorý v minulosti pôsobil na riadiacich pozíciách v spoločnostiach T-Mobile, Shell a Lyoness. Zameriaval sa na predaj, marketing,  rozvoj služieb a produktov pre zákazníkov.

U slovenského AAA AUTO zodpovedá Mário Slivka za rozpočty, vedenie a motiváciu zamestnancov, zabezpečovanie stability a optimalizácie biznis procesov, nastavovanie firemných štandardov a nastavovanie a udržiavanie produktivity na pobočkách.

img_6879Slivka sa plánuje orientovať najmä na zákazníkov: „Ich spokojnosť je pre mňa prvoradá, preto vynaložím maximum úsilia práve týmto smerom. Mojím cieľom je vytvoriť z AAA AUTO a jeho značky Mototechna najlepšie miesto k nákupu a predaju pre zákazníkov. Budem sa snažiť neustále zvyšovať pridanú hodnotu vo forme služieb, prístupu a ďalších benefitov, ktoré naším zákazníkom prinesieme. Už dnes môžem prezradiť, že máme dohodnutých externých partnerov, ktorí sa budú podieľať na atraktívnom vernostnom programe.“ Dôležitá je pre neho i spolupráca s partnermi v oblasti výkupu a predaja áut firmám. „Mojim cieľom je počet partnerov v rámci nášho B2B biznisu výrazne navýšiť a zefektívniť naše vzťahy,“ dodáva Slivka.

Slivka bude pri zlepšovaní služieb úzko spolupracovať s novým zákazníckym ombudsmanom Alexandrom Štefucom. „Funkcia ombudsmana je pre mňa dôležitá a som rád, že ju zastáva človek so skúsenosťami z oblasti automotive, ktorý prichádza zvonka a môže tak mať odborne kritický a nezaujatý pohľad na naše postupy. Budeme spoločne vyhodnocovať slabé miesta našej starostlivosti o zákazníkov a navrhneme, kde ju zlepšiť,“ zdôraznil Slivka.

Tiež generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová vidí ako hlavnú úlohu pre nového riaditeľa Slovenského zastúpenia „áčiek“ posilnenie kvality služieb pre zákazníkov.

„Dlhodobo sa snažíme zlepšovať naše služby a vieme, že v tejto oblasti nemôžeme poľaviť. I preto nás verejnosť už druhý krát zvolila najlepším predajcom ojazdených automobilov v ankete Autobazár roka. Veľmi teda oceňujem a podporujem orientáciu nového Managing Directora smerom k zákazníkom a verím, že bude pre našu spoločnosť veľkým prínosom,“ povedala Karolína Topolová.

Tlačová správa AAA Auto

Související články

Nemecká firma ATH-Heinl hľadá firmy pre spoluprácu
Nemecká firma ATH-Heinl hľadá firmy pre spoluprácu

Nemecká firma ATH-Heinl disponuje viac ako 28 rokmi skúseností v odvetví vybavenia servisov. V súvislosti s dynamickým rozvojom na českom a slovenskom trhu hľadá firma ATH-Heinl na stálu spoluprácu firmy – technické servisy s oprávneniami.

Nový servisný koncept PSA Groupe pre nezávislé servisy
Nový servisný koncept PSA Groupe pre nezávislé servisy

Spoločnosť P Automobil Import, člen švajčiarskej skupiny Emil Frey, ktorá pre slovenský trh zabezpečuje import vozidiel Peugeot, Citroën, DS a Opel, sa najnovšie stala držiteľom licencie na servisný koncept EUROREPAR CAR SERVICE. Na slovenský autoopravárenský trh, tak prináša celosvetovo rozšírený servisný koncept výrobcu automobilov PSA Groupe, určený pre nezávislých opravárov.

ZF Aftermarket: Častá chyba v diagnostice dvouhmotového setrvačníku
ZF Aftermarket: Častá chyba v diagnostice dvouhmotového setrvačníku

Příznaky jsou (někdy) zavádějící. Charakteristický hluk během startování motoru nutně neznamená opotřebení dvouhmotového setrvačníku. Nesprávná diagnostika způsobí, že se kovový zvuk objevuje i po opravě. Skutečnou příčinou problému přitom mohou být příliš nízké startovací otáčky motoru.

Najmenej jazdeniek je inzerovaných v Trnavskom kraji. Najlacnejšie sú v Banskobystrickom
Najmenej jazdeniek je inzerovaných v Trnavskom kraji. Najlacnejšie sú v Banskobystrickom

Na Slovenskom trhu bolo v novembri inzerovaných viac ako 46-tisíc ojazdených vozidiel. Číslo znamená pokles o zhruba tisíc vozidiel v porovnaní s minulým mesiacom. Pri kúpe jazdenky si musia motoristi siahnuť hlbšie do vrecka, i naďalej pokračuje ich mierne zdražovanie. Zdrojom pre štatistiky je kontinuálny monitoring trhu, ktorý zabezpečuje AAA AUTO kombináciou analýzy všetkých dostupných inzerátov, konkurencie a vlastných […]

AAA AUTO už vyrovnalo minuloročné predaje, tohtoročný cieľ 70.000 áut je na dosah
AAA AUTO už vyrovnalo minuloročné predaje, tohtoročný cieľ 70.000 áut je na dosah

V priebehu predajnej akcie Black Friday skupina AAA AUTO dosiahla počtu 63.000 predaných áut v tomto roku, čim vyrovnala celkový objem svojich predajov z roku 2015. Do konca decembra spoločnosť plánuje predať necelých 70.000 ojazdených automobilov a dosiahnuť tak zhruba 10% medziročného rastu.

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!