V rámci úsilia vyhovieť stále prísnejším požiadavkám na spotrebu paliva a znižovanie emisií výfukových plynov, DENSO vyvinulo svoj prvý chladič pre EGR pre benzínové motory. Tento novo-vyvinutý chladič EGR je o 30% menší ako aktuálne najmenší dostupný chladič na trhu a zároveň poskytuje rovnaký chladiaci výkon.
“Celosvetový “downsizing“ motorov na OE trhu je odpoveďou na stále sa sprísňujúce regulácie spotreby paliva a emisií výfukových plynov, EGR systémy sa stávajú čoraz viac nevyhnutné pre optimalizáciu spaľovania pohonného ústrojenstva a zlepšenie spotreby“ povedal Akio Shikamura, senior výkonný riaditeľ DENSO Thermal Systems Business Group. “Vzhľadom na obmedzený priestor pre motor sa kladie dôraz na redukciu veľkosti ako jeden z hlavných faktorov pri vývoji EGR systémov.“
Aktuálne sa tento chladič pre EGR montuje do Toyoty Camry a Prius C. DENSO plánuje tento produkt ponúkať celosvetovo.
Komentáre