Dunlop RoadSmart III SC novo aj pre skútre

24 januára 2017, 18:51

Značka Dunlop oznamuje, že sa na základe úspechov najnovších pneumatík Dunlop Roadsmart III v nezávislých testoch rozhodla rozšíriť vysoko hodnotený rad aj o nový variant skonštruovaný špeciálne pre rastúci trh prémiových športovo turistických skútrov.

Nové pneumatiky Dunlop Roadsmart III SC boli navrhnuté tak, aby si zachovávali vysokú výkonnosť a odolnosť vo všetkých ročných obdobiach. V celkovom výrobnom portfóliu značky Dunlop sú umiestnené vyššie než dobre zavedené pneumatiky ScootSmart.

Dunlop_Roadsmart III_Scooter_Packshot.tif
Dunlop_Roadsmart III_Scooter_Packshot.tif

Najvyšší segment trhu skútrov si obľúbili jazdci, ktorí potrebujú motocykel na pohodlné dochádzanie v meste, ale pritom takisto chcú, aby svojim športovým a energickým charakterom pripomínal skôr športovo turistické motorky. Tak protichodné a náročné požiadavky postavili pred konštruktérov pneumatík značky Dunlop zaujímavú úloha: aby ich mohli všetky naplniť, vsadili na kombináciu osvedčenej a novej technológie.

Roadsmart III SC využíva rovnaký unikátny behúň s prepojenými dezénovými drážkami (Interconnecting Groove Tread – IGT) ako Roadsmart III. Vďaka tomu optimálne odvádza vodu a rovnomerne sa opotrebováva. Ďalšou technológiou, ktorú novinka zdedila po športovo turistických sport touring pneumatikách, je konštrukcia využívajúca súvislý bezšvový pás (Jointless Belt – JLB). V segmente pneumatík pre skútre je technológia JLB, ktorá udržuje stabilnú dotykovú stopu a znižuje deformáciu a nadmerné zahrievanie, v tomto prípade použitá vôbec prvýkrát.

Úplne nová technológia: vyrovnanie bočnej sily odklonu Camber Thrust Tuning (CTT)

Roadsmart III SC obsahuje aj úplne novú technológiu Dunlop – Camber Thrust  Tuning, vďaka ktorej nové pneumatiky plynule a ľahko zatáčajú.

Keď sa motocykel nakláňa v zákrute, rozdiel odklonu pneumatík na už natočenom prednom kolese a na stále rovno idúcom zadnom kolese sa môže negatívne prejaviť na riadení a ovládaní motorky. Pri športových motorkách to síce môže byť žiadúce, pretože to pri veľmi vysokých rýchlostiach dáva lepší pocit kontroly nad motorkou a dôležitú spätnú väzbu, ale vo variante pre skútre Dunlop radšej zaviedol technológiu CTT, vďaka ktorej možno motorku ovládať pohodlnejšie a menšou silou. Spočíva v úprave tvaru bočníc pneumatík, ktorá uľahčuje zatáčanie. Úprava je ideálna pre prevádzku v mestách a ocenia ju jazdci, ktorí pri riadení požadujú pružnú a rýchlu odozvu stroja.

Pneumatiky Roadsmart III si už odniesli vysoko pozitívne hodnotenie z nezávislých testov. Časopis Motorrad * ich opísal ako “veľmi dobre vyvážené všestranné pneumatiky, s ktorými je radosť jazdiť na vedľajších cestách” a konštatoval, že “pneumatiky Dunlop jazdcom dodávajú sebadôveru na mokrých cestách“.

Európsky produktový manažér značky Dunlop Dmitri Talboom je presvedčený o tom, že po rozšírení radu o pneumatiky pre prémiové skútre ho jazdci budú v tomto segmente považovať za jednotku na trhu: “Veríme, že vďaka spojeniu osvedčených technológií ako je behúň IGT, súvislý bezšvový pás JLB a najnovšie technológie Camber Thrust Tuning, máme v rukách optimálny výrobok pre užívateľov silnejších a športovejších skútrov výrobcov ako sú BMW, Kymco, Suzuki, SYM a Yamaha. Dunlop Roadsmart III SC už takisto pre svoje stroje schválili poprední výrobcovia prémiových skútrov. Yamaha si pneumatiky Roadsmart III SC zvolila pre Tmax 530 DX modelového roku 2017.”

The Roadsmart III je na trhu v dvoch rozmeroch na prednej (120 / 70R14 a 120 / 70R15) a dvoch rozmeroch na zadné koleso (160 / 60R14 a 160 / 60R15) a je tak vhodná pre veľmi širokú škálu skútrov.

Tlačová správa Goodyear Dunlop Tires Czech s. r. o.

Související články

Nemecká firma ATH-Heinl hľadá firmy pre spoluprácu
Nemecká firma ATH-Heinl hľadá firmy pre spoluprácu

Nemecká firma ATH-Heinl disponuje viac ako 28 rokmi skúseností v odvetví vybavenia servisov. V súvislosti s dynamickým rozvojom na českom a slovenskom trhu hľadá firma ATH-Heinl na stálu spoluprácu firmy – technické servisy s oprávneniami.

Nový servisný koncept PSA Groupe pre nezávislé servisy
Nový servisný koncept PSA Groupe pre nezávislé servisy

Spoločnosť P Automobil Import, člen švajčiarskej skupiny Emil Frey, ktorá pre slovenský trh zabezpečuje import vozidiel Peugeot, Citroën, DS a Opel, sa najnovšie stala držiteľom licencie na servisný koncept EUROREPAR CAR SERVICE. Na slovenský autoopravárenský trh, tak prináša celosvetovo rozšírený servisný koncept výrobcu automobilov PSA Groupe, určený pre nezávislých opravárov.

ZF Aftermarket: Častá chyba v diagnostice dvouhmotového setrvačníku
ZF Aftermarket: Častá chyba v diagnostice dvouhmotového setrvačníku

Příznaky jsou (někdy) zavádějící. Charakteristický hluk během startování motoru nutně neznamená opotřebení dvouhmotového setrvačníku. Nesprávná diagnostika způsobí, že se kovový zvuk objevuje i po opravě. Skutečnou příčinou problému přitom mohou být příliš nízké startovací otáčky motoru.

Test nových pneumatík Dunlop
Test nových pneumatík Dunlop

Spoločnosť Dunlop oznámila, že jej rešpektované pretekárske pneumatiky GP Racer D211, spôsobilé aj pre prevádzku na bežných komunikáciách, budú začiatkom budúceho roka nahradené úplne novým výrobkom. Pred prijatím tohto rozhodnutia podrobila novinku extrémne náročnému certifikačnému a testovaciemu programu, ktorý zahŕňal aj vystúpenie na najťažších svetových pretekoch! Pri vývoji novej pneumatiky si Dunlop ako hlavný cieľ […]

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!