Spoločnosť Blue Print zahajuje kampaň „The Proof of Perfect Fit“ čiže „Dôkaz dokonalej zhody“

13 decembra 2021, 15:52

Spoločnosť Blue Print, ktorá sa etablovala ako dodávateľ kvalitných náhradných dielov pre automobily ázijských značiek, zahájila kampaň, ktorú primárne šíri prostredníctvom kanálov sociálnych médií, aby znovu zdôraznila dedičstvo svojej značky.

Spoločnosť Blue Print vyzdvihuje kvalitu a presnosť svojich výrobkov pomocou motta kampane „The Proof of Perfect Fit“ (Dôkaz dokonalej zhody), ktoré ide ruku v ruke kampaň „The Proof of Perfect Fit“ Blue Prints chráneným obchodným sloganom značky „Right First Time®“ (Správne hneď na prvýkrát). Jadro kampane tvorí video s príbehom, ktorý ukazuje ako možno predávať odborné znalosti a vedomosti z generácie na generáciu – proces, ktorý v spoločnosti Blue Print prebieha už od roku 1994.

Jedinečné logo s odtlačkom palca spoločnosti Blue Print je kľúčovou súčasťou príbehu tejto kampane. Táto značka rada necháva svoju stopu iba na výrobkoch, ktoré spĺňajú jej vysoké štandardy kvality.

Slogan kampane „The Proof of Perfect Fit“ je zavŕšením intenzívneho zamerania na kvalitu zodpovedajúcu OE a túžby poskytovať vždy výrobky, ktoré sú „Right First Time®“.

„Precíznosť“ predstavuje trvalý cieľ spoločnosti Blue Print dodávať výrobky v kvalite zodpovedajúcej originálnemu vybaveniu. Intenzívne interné testovanie umožňuje spoločnosti Blue Print prispôsobiť výrobky špecifikáciám OE a dodávať komponenty, ktoré dokonalo sedia hneď na prvýkrát. Vďaka prístupu spoločnosti „Fast to Market“ sú výrobky pre novo uvádzané modely vozidiel k dispozícii čo najrýchlejšie. Jedinečnosť loga s odtlačkom palca Blue Print možno spojiť s kvalitou a rozsiahlym sortimentom náhradných dielov – špecializuje sa na ponuku pre viac ako 25 ázijských výrobcov vozidiel, ale tiež pre ďalšie značky ponúka široký sortiment v oblasti filtrácie, bŕzd a spojok.

reklamná kampaň Blue Print

Ambiciózna kampaň sa zameriava predovšetkým na autoservisy a koncových zákazníkov (D2C – direct to consumer). Toto zameranie na koncového spotrebiteľa v rámci IAM je nové, a preto vyžaduje emocionálnu a zábavnú formu kampane vo všetkých typoch médií. Popri videu, ktoré bude spoločnosť zobrazovať na rôznych online platformách, aktualizovala spoločnosť Blue Print svoje webové stránky v súlade s novým profilovaním značky a informáciami o kampani. Spustenie kanálu na Instagrame dopĺňa už existujúce stránky spoločnosti Blue Print na sociálnych sieťach – Facebook a YouTube – a ešte viac rozširuje dosah značky.

Pozrite sa na nové webové stránky Blue Print na adrese www.blue-print.com alebo na:

Viete, že:

Ferdinand Bilstein zahŕňa známe značky výrobkov febi, SWAG a Blue Print, ktoré zastrešuje pod hlavičkou bilstein group. Skupina bilstein ponúka dohromady viac ako 62 000 rôznych náhradných dielov na profesionálne opravy vozidiel. Medzinárodne pôsobiaca skupina spoločností dodáva svoje výrobky do viac ako 170 krajín. Ďalšie informácie nájdete na adrese: www.bilsteingroup.com.

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!