Dunlop spúšťa kampaň „Great Fightbacks“ približujúcu najlepšie návraty na vrchol v histórii motoristického športu

, 21 januára 2016, 10:08

Spoločnosť Dunlop začala novú kampaň, v ktorej chce priblížiť najzaujímavejšie príbehy návratu na vrchol motoristického športu. Dunlop, ako jeden z najúspešnejších výrobcov pneumatík v histórii motoristického športu s pretekárskymi znalosťami a skúsenosťami za viac ako 127 rokov, vybral do užšieho výberu desať čo najinšpiratívnejších príbehov, v ktorých vodiči a jazdci preukázali obrovskú odvahu, odhodlanie a neskrotnú ctižiadosť, aby sa dokázali prebojovať späť na vrchol.

Každý príbeh v hlavnej úlohe s takými legendami, ako sú Sir Jackie Stewart, Jacky Ickx a Mike Hailwood, ale i so súčasnými hviezdami, ako sú Marc Marquez, John McGuiness a Johny Herbert, je zameraný na skutočnú a inšpiratívnu udalosť, pri ktorej títo pretekári bojovali tak, aby dosiahli veľké víťazstvo. Motoristickí fanúšikovia po celej Európe budú môcť voliť svoj najobľúbenejší príbeh 21. januára na adrese www.greatfightbacks.com.

Výber zahŕňa víťazstvo Louisa Roseira v pretekoch 24 hodín Le Mans v roku 1950, i keď ho takmer tridsať minút pretekov stálo riešenie problémov s motorom a s rozbitým predným sklom; víťazstvo Jackieho Stewarta v prudkom daždi behom nemeckej Grand Prix v roku 1968; víťazstvo Jackyho Ickxe v pretekoch Le Mans v roku 1977 napriek celému radu technických problémov jeho vozidla; víťazstvo Mikea Hailwooda v Isle of Man TT v roku 1978 po návrate z jedenásťročného prerušenia kariéry a vyliečenie Johnyho Herberta zo zranení, ktoré vážne ohrozovali jeho kariéru a následné víťazstvo Mazdy v pretekoch 24 hodín Le Mans v roku 1991.

Príbehy pokračujú legendou DTM Berndom Schneiderom, ktorý dokázal nenaplnenú kariéru v F1 premeniť na kraľovanie v nemeckých automobilových pretekoch, uzdravením Pedra Lamy zo zlomenín oboch nôh a jeho následnú cestu až na stupeň víťazov v Le Mans a Nürburgring, jazdou Marca Marqueza z posledného na prvé miesto na Veľkej cene v kategórii 125 kubíkov v roku 2010 v Estorilu, nečakaným víťazstvom britského tímu Jota v triede LMP2 v Le Mans v roku 2014 a návratom Johna McGuinessa do vrcholnej formy vedúcej k víťazstvu v pretekoch Isle of Man v roku 2015.

„Všetky tieto inšpiratívne príbehy potvrdzujú, že je možné dosiahnuť čokoľvek – aj keď je to často proti pravdepodobnosti – ale súčasne ukazujú, aké odhodlanie, intuíciu a ctižiadosť sú na dosiahnutie skutočne veľkých cieľov nevyhnutné,“ povedal Xavier Fraipont, výkonný riaditeľ Dunlop Motorsport. „Teraz skutočne s veľkým napätím očakávame, ktorý z týchto príbehov fanúšikovia motoristického športu z celej Európy vyberú ako Najväčší návrat na vrchol všetkých čias.”

Dunlop dodáva popredným svetovým pretekárskym tímom obutie vozidiel už od svojho revolučného vynálezu pneumatiky v roku 1888. Behom celého storočia a štvrť, ktoré od toho času ubehlo, tak významne prispieval k tomu, aby vodiči a jazdci mohli na najobťažnejších pretekoch ako Le Mans a Nürburgring 24 hodín a Isle of Man TT podávať čo najinšpiratívnejšie výkony.

Dunlop, presne v súlade s touto DNA spoločnosti, v tomto roku spustil i novú kampaň s mottom „Forever Forward“ (Navždy vpred). Súčasťou kampane je televízny reklamný spot „Rozhodujúca sekunda“ o vodičovi, ktorý si behom pretekov siahne až na dno svojich síl.

Televízny reklamný spot si možno pozrieť tu:

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!