Technická informácia SKF – nová konštrukcia kolesových ložísk

22 mája 2017, 15:30

U kolesových ložísk nákladných vozidiel Renault a Volvo, VKBA 5423, VKBA 5424 a VKBA 5425, vytvorila spoločnosť SKF novú modifikáciu s konkrétnymi pokynmi pre montáž.

Nové konštrukcie ložísk SKF vyžadujú dodrženie postupu montáže!

Následujúce pokyny SKF sú povinné a zobrazujú kompletný postup montáže. Postup montáže je tiež k dispozícii prostredníctvom QR kódu, ktorý je vytlačený na obalu výrobku SKF (alebo flash kódu QR nižšie) a v elektronických katalógoch jako je TecDoc.

Mimo to SKF dodáva do každého balenia návod k montáži v tlačovej verzii, ktorá ukazuje orientáciu vonkajšieho tesnenia. Zlá montáž môže zpôsobiť predčasné zlihanie alebo poskodenie dielu!

VKBA 5423 je určené pre vozidlá: RENAULT Kerax, Magnum, Premium 2 a VOLVO FE,FH,FH 12, FH 16, FL 10, FL 12, FL 6, FL 7, FM, FM 12, FM 7, FM 9, 7700, 8500, 9700,  9900.

Vedľa běžného designu se môžete potkať aj s alternatívnym. Balenie oboch dvoch výrobkov obsahuje vytlačený návod k montáži a spoločnosť SKF u nich garantuje prevedenie v OE kvalite.

Kompletná technická informácie k ložisku VKBA 5423 vPDF.

VKBA 5424 je určené pre vozidlá: RENAULT C/T/K series, Magnum, Premium 2 a VOLVO FE, FH, FM. Týka sa ložísk pod OE číslami: Renault 7420518617, 7420697830, 742102138 a Volvo 20518617, 20967830.

Vedľa běžného designu se môžete potkať aj s alternatívnym. Balenie oboch dvoch výrobkov obsahuje vytlačený návod k montáži a spoločnosť SKF u nich garantuje prevedenie v OE kvalite.

Kompletná technická informácie k ložisku VKBA 5424 v PDF.

VKBA 5425 je určené pre vozidlá: RENAULT C/T/K series, Magnum, Premium 2, Kerax a VOLVO FE, FH, FH 12, FH 16, FM, FM 7, FM 9, FM 12, B 6, 7700, 8500, 8700, 9700, 9900. Týka sa ložísk pod OE číslami: Renault 742096783, 7421021391 a Volvo 20967831, 21021391.

Vedľa běžného designu se môžete potkať aj s alternatívnym. Balenie oboch dvoch výrobkov obsahuje vytlačený návod k montáži a spoločnosť SKF u nich garantuje prevedenie v OE kvalite.

Kompletná technická informácie k ložisku VKBA 5425 v PDF.

Související články

Nemecká firma ATH-Heinl hľadá firmy pre spoluprácu
Nemecká firma ATH-Heinl hľadá firmy pre spoluprácu

Nemecká firma ATH-Heinl disponuje viac ako 28 rokmi skúseností v odvetví vybavenia servisov. V súvislosti s dynamickým rozvojom na českom a slovenskom trhu hľadá firma ATH-Heinl na stálu spoluprácu firmy – technické servisy s oprávneniami.

Nový servisný koncept PSA Groupe pre nezávislé servisy
Nový servisný koncept PSA Groupe pre nezávislé servisy

Spoločnosť P Automobil Import, člen švajčiarskej skupiny Emil Frey, ktorá pre slovenský trh zabezpečuje import vozidiel Peugeot, Citroën, DS a Opel, sa najnovšie stala držiteľom licencie na servisný koncept EUROREPAR CAR SERVICE. Na slovenský autoopravárenský trh, tak prináša celosvetovo rozšírený servisný koncept výrobcu automobilov PSA Groupe, určený pre nezávislých opravárov.

ZF Aftermarket: Častá chyba v diagnostice dvouhmotového setrvačníku
ZF Aftermarket: Častá chyba v diagnostice dvouhmotového setrvačníku

Příznaky jsou (někdy) zavádějící. Charakteristický hluk během startování motoru nutně neznamená opotřebení dvouhmotového setrvačníku. Nesprávná diagnostika způsobí, že se kovový zvuk objevuje i po opravě. Skutečnou příčinou problému přitom mohou být příliš nízké startovací otáčky motoru.

SKF je OE dodávateľom kolesových ložísk pre Iveco
SKF je OE dodávateľom kolesových ložísk pre Iveco

SKF prináša inovatývnu sériu ložísk vyvinutých technológiemi pre nízke trenie. Pre vyššie uvedené aplikácie akurát ponúká kompletné riešenie pre zadné nápravy v OE aj pre aftermarket. V spoluprácii s Iveco SKF vyvinulo ložisko obsiahnuté v sade VKBA 5460.

Technická informácia SKF
Technická informácia SKF

Spoločnosť SKF Vám prináša odporúčanie na montáž rozvodové sady VKMA-C 98109. Rozvodová sada sa používa u vozidiel SUBARU Forester, Impreza, Legacy, Outback 1.6, 2.0, 2.5, kde je nutné zaistenie správnej vôle pre rozvodový remeň.

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!