Dayco predstavuje nové webové stránky a globálny katalóg pre Aftermarket

, 14 októbra 2015, 10:00

Spoločnosť Dayco kompletne prepracovala svoje webové stránky do podoby modernej a konzistentnej dizajnovej schémy, symbolizujúcej silu svojej globálnej značky.

Ako povedal výkonný riaditeľ Dayco, John Bohenick, “naša nová webová stránka ešte viac potvrdzuje svoju pozíciu ako jedného z najdôležitejších komunikačných nástrojov pre naše marketingové plány, presadzovanie hodnôt Dayco a korporátny imidž a zároveň pre rozvíjanie masívnej obchodnej stratégie pre cieľové trhy“.

Súčasťou novej stránky Dayco je aj on-line katalóg DaycoCatalogue.com pre strednú a južnú Ameriku, Európu, stredný východ, Afriku, Indiu a Čínu. Katalóg bol vytvorený ohľadom na globálnosť pôsobenia Dayco.Všetky technické informácie, vrátane montážnych pokynov a označenie produktových dát, je k dispozícii v 15 jazykoch. Slovenčina, prípadne čeština, chýbajú, no okrem všetkých svetových jazykov bude pre niektoré regióny Slovenska zaujímavá možnosť nastavenia maďarčiny alebo poľštiny.

"Budeme pokračovať v investíciách do našej globálnej webovej stratégie na zabezpečenie efektívneho poskytovania informácií našim zákazníkom podľa ich potrieb," povedal Brian Wheeler, manažér firemnej komunikácie Dayco.

Do katalógu sa dostanete po kliknutí TU.

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!