Nový rad emisných prístrojov Bosch BEA 750/950/550

19 februára 2018, 10:55

So zmenou legislatívy pre úradné meranie emisií prichádza i spoločnosť
Bosch s novým radom emisných prístrojov.

bosch_bea_950

BEA 750
Jednoduché kompaktné riešenie pre meranie emisií. V ergonomickom vozíku s moderným designom nájdete zabudovaný ovládací počítač vrátane 10“ dotykovej obrazovky a termotlačiarne (externú tlačiareň možno pripojiť cez Wi-Fi), ďalej potom benzínový emisný analyzátor BEA 065 (meracia technika na báze BEA 055) v kombinácii s modulom pre meranie otáčok a teploty BEA 030, ktorý je zabudovaný priamo v tele prístroja. Pre meranie dymivosti je použitý samostatný modul opacimetra BEA 070, ktorý je umiestnený v priehradke v spodnej časti zariadenia. Horná časť obsahuje praktickú odkladaciu priehradku napr. na diaľkové ovládanie alebo KTS modul. V rozsahu dodávky sú samozrejme i potrebné odberové sondy a snímače. BEA 750 sa bude dodávať v kombi-prevedení a tiež ako prístroj pre meranie emisií benzínových, alebo dieselových vozidiel.

Všetky prístroje budú ovládané novým softwarom BEA SK vyvinutým podľa požiadaviek najnovšej slovenskej legislatívy.

Pre OBD komunikáciu s vozidlom je možné použiť komunikačné moduly Bosch KTS 560/590/570/540/530/525 alebo samostatný OBD skener KTS 515.

BEA 950
Jedná sa o najvyšší model nového radu, ktorý je pripravený plniť najnáročnejšie požiadavky zákazníkov na prevádzku merania emisií v servise alebo v STK. Skladá sa z robustného dielenského vozíka osadeného benzínovým emisným analyzátorom BEA 055, modulom opacimetra (dymomeru) BEA 070, modulom pre meranie otáčok a teploty BEA 030, a ďalej počítačom, 19“ monitorom s myšou, klávesnicou, tlačiarňou a sadou potrebných snímačov.

Súčasťou rozsahu dodávky niektorých modelov je vibračne akustický snímač otáčok BEA 040. Prístroj BEA 950 sa bude dodávať iba v prevedení kombi pre meranie benzínových a dieselových emisií.

BEA 550
Ďalší model tejto rady BEA 550 je určený prevažne pre mobilné využitie, ku ktorému je predurčený ľahkou konštrukciou jednotlivých modulov, a ďalej modulárnosťou tohoto systému.

Ide o samostatné prenosné moduly pre meranie benzínových emisií BEA 060, dieselových emisií (opacimeter) BEA 070 a modul pre meranie otáčok a teploty BEA 030 vrátane potrebných odberových sond a snímačov.

K zariadeniu je potrebné použiť zákazníkom dodaný PC (notebook), ktorý je s jednotlivými meracími modulmi prepojený rozhraním Bluetooth.

BEA 550 sa bude dodávať vo všetkých prevedeniach – ako kombi zariadenie, tiež ako samostatné prístroje pre meranie emisií iba benzínových, alebo iba dieselových vozidiel.

Související články

Nemecká firma ATH-Heinl hľadá firmy pre spoluprácu
Nemecká firma ATH-Heinl hľadá firmy pre spoluprácu

Nemecká firma ATH-Heinl disponuje viac ako 28 rokmi skúseností v odvetví vybavenia servisov. V súvislosti s dynamickým rozvojom na českom a slovenskom trhu hľadá firma ATH-Heinl na stálu spoluprácu firmy – technické servisy s oprávneniami.

Nový servisný koncept PSA Groupe pre nezávislé servisy
Nový servisný koncept PSA Groupe pre nezávislé servisy

Spoločnosť P Automobil Import, člen švajčiarskej skupiny Emil Frey, ktorá pre slovenský trh zabezpečuje import vozidiel Peugeot, Citroën, DS a Opel, sa najnovšie stala držiteľom licencie na servisný koncept EUROREPAR CAR SERVICE. Na slovenský autoopravárenský trh, tak prináša celosvetovo rozšírený servisný koncept výrobcu automobilov PSA Groupe, určený pre nezávislých opravárov.

ZF Aftermarket: Častá chyba v diagnostice dvouhmotového setrvačníku
ZF Aftermarket: Častá chyba v diagnostice dvouhmotového setrvačníku

Příznaky jsou (někdy) zavádějící. Charakteristický hluk během startování motoru nutně neznamená opotřebení dvouhmotového setrvačníku. Nesprávná diagnostika způsobí, že se kovový zvuk objevuje i po opravě. Skutečnou příčinou problému přitom mohou být příliš nízké startovací otáčky motoru.

Formule Bosch – Špeciálne vydanie
Formule Bosch – Špeciálne vydanie

Špeciálne vydanie Formule Bosch – Novinky v oblasti merania emisií 2018.

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!