Technické informácia SKF – Povinná výmena ochranných krúžkov

21 júna 2017, 12:08

Spoločnosť SKF vydala technickú informáciu o povinnej výmene ochranných krúžkov pri výmenách kolesového ložiska VKBA 6543 u vozidiel VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50.

V súlade s OE, ktoré odporúča výmenu ochranných krúžkou pri výmenách kolesového ložiska, doplnilo SKF svoju sadu VKBA 6543 o tieto ochranné krúžky. Ich výmena je povinná, pretože starý krúžok sa môže poškodiť pri montáži či demontáži ložiska.

Pozor! V závislosti na dĺžke polosi je nutné vymeniť iba jeden z dodávaných krúžkov! Overte si dĺžku polosi ešte pred montážou nového ložiska.

Související články

Nemecká firma ATH-Heinl hľadá firmy pre spoluprácu
Nemecká firma ATH-Heinl hľadá firmy pre spoluprácu

Nemecká firma ATH-Heinl disponuje viac ako 28 rokmi skúseností v odvetví vybavenia servisov. V súvislosti s dynamickým rozvojom na českom a slovenskom trhu hľadá firma ATH-Heinl na stálu spoluprácu firmy – technické servisy s oprávneniami.

Nový servisný koncept PSA Groupe pre nezávislé servisy
Nový servisný koncept PSA Groupe pre nezávislé servisy

Spoločnosť P Automobil Import, člen švajčiarskej skupiny Emil Frey, ktorá pre slovenský trh zabezpečuje import vozidiel Peugeot, Citroën, DS a Opel, sa najnovšie stala držiteľom licencie na servisný koncept EUROREPAR CAR SERVICE. Na slovenský autoopravárenský trh, tak prináša celosvetovo rozšírený servisný koncept výrobcu automobilov PSA Groupe, určený pre nezávislých opravárov.

ZF Aftermarket: Častá chyba v diagnostice dvouhmotového setrvačníku
ZF Aftermarket: Častá chyba v diagnostice dvouhmotového setrvačníku

Příznaky jsou (někdy) zavádějící. Charakteristický hluk během startování motoru nutně neznamená opotřebení dvouhmotového setrvačníku. Nesprávná diagnostika způsobí, že se kovový zvuk objevuje i po opravě. Skutečnou příčinou problému přitom mohou být příliš nízké startovací otáčky motoru.

Technická informácia SKF -zmeny v konštrukcii napínacích kladiek
Technická informácia SKF -zmeny v konštrukcii napínacích kladiek

SKF zmenila konštrukciu napínacej kladky VKM 22380 a VKM 22385. Kladky sú používané vo vozidlách FIAT Ducato, PEUGEOT Boxer, Jumper, RENAULT Master I / II, Mascott, Trafic, OPEL Movano.

Technická informácia SKF – zmeny v konštrukcii ložísk pre vozidlá Renault
Technická informácia SKF – zmeny v konštrukcii ložísk pre vozidlá Renault

Zmeny sa týkajú zadného ložiska pod označením VKBA968 pre vozidlá RENAULT 18, 21, 25,30, Espace I / II, Fuego, Megane I, Safrane a Scenic a zadného ložiska pod označením VKBA969 pre vozidlá RENAULT 9, 11, 19, Clio I / II, Megane I a Super 5.

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!