Zmeny sa týkajú zadného ložiska pod označením VKBA968 pre vozidlá RENAULT 18, 21, 25,30, Espace I / II, Fuego, Megane I, Safrane a Scenic a zadného ložiska pod označením VKBA969 pre vozidlá RENAULT 9, 11, 19, Clio I / II, Megane I a Super 5.
SKF vyvinulo a použilo iný dizajn pre tesnenie a prírubovů konštruciu kolesového ložiska VKBA968 (OE číslo 77 01 204 667). Tento vývoj dizajnu bol dôkladne testovaný a výkon ložiska plne vyhovuje požiadavkám OE.
Aj keď je nová konštrukcia vizuálne odlišná od predchádzajúceho dizajnu (dvojbritvové tesnenie namiesto axiálneho s viac obrábanými povrchmi), sú obe varianty plne zameniteľné a nevyžadujú žiadne špecifické montážne pokyny. Nové dvojbritvové tesnenie SKF navyše poskytuje lepšie tesniace vlastnosti.
SKF vyvinulo a používa iný zpôsob utesnenia pre ložisko kolesa SKF VKBA 969 (OE číslo 77 01 463 523). OE používa axiálne tesnenie na montážnej strane, zatiaľ čo SKF používa dvojbritvové tesnenie na oboch stranách ložiska.
Poznámka! Táto nová konštrukcia zaisťuje OE kvalitu a navyše poskytuje možnosť montáže ložiska z oboch strán a tým eliminuje riziko nesprávnej montáže a aj ju uľahčuje. Nové dvojbritvové tesnenie navyše poskytuje lepšie tesniace vlastnosti. Oby dve varianty sú zameniteľné!
Na tomto odkaze sa môžete pozrieť na ďalšie technické videá SKF.
Komentáre