Plány AAA AUTO pre tento rok

, 17 októbra 2016, 11:05

Spoločnosť AAA AUTO tento rok plánuje zvýšenie predajov o viac ako 10 % na zhruba 70.000 ojazdených vozidiel. Významným rozvojom prejde značka zánovných vozidiel Mototechna, ktorá výrazne zvýši svoju ponuku a posilní úroveň zákazníckeho servisu.

„Predaje v rámci skupiny AAA AUTO dosiahli za prvé tri kvartály roka 2016 hranicu 52.300 vozidiel, čo je oproti minulému roku nárast o 9%. V tomto roku sme už počas štyroch mesiacov prekonali hranicu 6.000 predaných vozidiel a naďalej sa držíme veľmi tesne pri tomto objeme. Vďaka týmto výsledkom môžeme optimisticky odhadnúť, že celoročný objem predajov oproti minulému ruku bude vyšší o  10%, čo by nás malo veľmi tesne priblížiť k hranici 70.000 predaných áut,“ uviedla generálna riaditeľka AAA AUTO International Karolína Topolová.

AAA AUTO bude i v nasledujúcom období ďalej expandovať formou zvyšovania ponuky vozidiel a aj vďaka posilňovaniu pobočkovej siete. „V krátkom čase chystáme otvorenie ďalšieho autocentra na Slovensku v Liptovskom Mikuláši na ulici 1. mája 2483, ktorá sa bude rozprestierať na ploche cca 2.600 m2. Začiatkom novembra otvoríme pobočku k výkupu a do konca roka spustíme testovaciu prevádzku predaja. Pobočka postupne ponúkne až 120 vozidiel. Výrazne sa tiež zameriame na rozvoj značky Mototechna, ktorej ponuku chceme razantne zvýšiť. Zároveň chystáme otvorenie samostatného showroomu Mototechny v Prahe, ktorá bude jej prvou novou pobočkou od novembra 1989 a ďalšej pobočky v Maďarsku,“ poznamenala Karolína Topolová.

Tradičná značka opäť na trhu

K vytvoreniu  nového konceptu Mototechny v oblasti marketingu, predaja a rozvoja pobočkovej siete najala skupina AAA AUTO strategického konzultanta Stanislava Gálika, ktorý v minulosti spolupracoval s J&T Bankou, Tesco Stores alebo Českou sporiteľnou. Je zakladateľom značky luxusných odevov Galard a bývalým riaditeľom inovačného centra UNIFER.

„Naším cieľom je vytvoriť dokonalý zážitok z kúpy zánovného vozidla. My autá naozaj milujeme a sme radi, keď toto nadšenie môžeme prenášať na našich zákazníkov. Znalosti nášho personálu, rôznorodosť ponuky, naša starostlivosť o zákazníka – u nás sa do auta jednoducho musí zamilovať každý,“ zdôraznil Stanislav Gálik.

Mototechnu AAA AUTO znova uviedlo na trh pred štyrmi rokmi ako svoju značku k predaju zánovných automobilov. U zánovných automobiloch z Mototechny je typický vek do dvoch rokov, nízky počet najazdených kilometrov, cena o 30 až 40% nižšia v porovnaní s novými vozidlami, výber z takmer osemdesiatich modelov vozidiel dvadsiatich značiek, ich okamžitá dostupnosť a ponuka najžiadanejších výbav na trhu. Predaje pod značkou Mototechna iba tento rok vzrástli takmer o desatinu, vďaka zavedeniu nového úverového produktu Bumerang, ktorý garantuje spätný výkup vozidla za vopred stanovenú cenu. Auto si môže zákazník kúpiť tiež pomocou klasického úveru od jedného zo štyroch renomovaných partnerov – Home Credit, Cofidis, SAutoleasing a QuatroCar.

Vážime si partnerstvo

AAA AUTO sa tiež stalo platinovým partnerom Slovenského futbalového zväzu a zapožičaním nových automobilov v hodnote 1,125 milióna € podporuje Slovenskú futbalovú reprezentáciu. Ide o vôbec prvú spoluprácu predajcu ojazdených vozidiel so slovenskou futbalovou reprezentáciou. Automobily sa budú meniť každých šesť mesiacov a pôjde o mnoho modelov, značiek a špecifikácií. Odovzdávanie vozidiel do užívania bolo spustnené na začiatku októbra. SFZ si prevzal 14 vozidiel značky Kia Ceed a jedno Kia Sorento. Ďalšia časť automobilov bude odovzdaná v priebehu zajtrajšieho dňa. Pôjde o 14 vozidiel značky Kia Sportage a 6 Kia Ceed SW. V ďalších vlnách budú odovzdané automobily Ford Focus Kombi, Ford Mondeo Kombi, Opel Astra Innovation a Kia Sportage. Na dvojročnom partnerstve sa dohodla generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová s prezidentom SFZ Jánom Kováčikom. Autá poskytne prostredníctvom svojej značky Mototechna.

sk1

AAA AUTO je tiež partnerom českej najvyššej futbalovej súťaže – ePojisteni.cz ligy. Najväčší predajca ojazdených automobilov v strednej a východnej Európe poskytol prostredníctvom svojej značky Mototechna 105 nových automobilov.

Související články

Nemecká firma ATH-Heinl hľadá firmy pre spoluprácu
Nemecká firma ATH-Heinl hľadá firmy pre spoluprácu

Nemecká firma ATH-Heinl disponuje viac ako 28 rokmi skúseností v odvetví vybavenia servisov. V súvislosti s dynamickým rozvojom na českom a slovenskom trhu hľadá firma ATH-Heinl na stálu spoluprácu firmy – technické servisy s oprávneniami.

Nový servisný koncept PSA Groupe pre nezávislé servisy
Nový servisný koncept PSA Groupe pre nezávislé servisy

Spoločnosť P Automobil Import, člen švajčiarskej skupiny Emil Frey, ktorá pre slovenský trh zabezpečuje import vozidiel Peugeot, Citroën, DS a Opel, sa najnovšie stala držiteľom licencie na servisný koncept EUROREPAR CAR SERVICE. Na slovenský autoopravárenský trh, tak prináša celosvetovo rozšírený servisný koncept výrobcu automobilov PSA Groupe, určený pre nezávislých opravárov.

ZF Aftermarket: Častá chyba v diagnostice dvouhmotového setrvačníku
ZF Aftermarket: Častá chyba v diagnostice dvouhmotového setrvačníku

Příznaky jsou (někdy) zavádějící. Charakteristický hluk během startování motoru nutně neznamená opotřebení dvouhmotového setrvačníku. Nesprávná diagnostika způsobí, že se kovový zvuk objevuje i po opravě. Skutečnou příčinou problému přitom mohou být příliš nízké startovací otáčky motoru.

AAA AUTO poskytuje Slovenskému futbalovému zväzu autá v hodnote viac ako milión eur
AAA AUTO poskytuje Slovenskému futbalovému zväzu autá v hodnote viac ako milión eur

Najväčší predajca ojazdených vozidiel dnes zahájil odovzdávanie 76 nových vozidiel Slovenskému futbalovému zväzu, svojmu platinovému partnerovi. 

10 Jazdených áut, ktoré bazáre nevykupujú
10 Jazdených áut, ktoré bazáre nevykupujú

Predať svoje ojazdené auto do bazára je jednoduchým a pohodlným krokom ako sa svojho už nechceného vozidla zbaviť čo najrýchlejšie. Čo ak ale narazíte v bazári na problém, že vaše auto odmietnu vykúpiť z dôvodu, že je na čiernej listine nechcených áut?

Najväčší slovenský autobazár ponúkne približne 100 nových pracovných pozícií
Najväčší slovenský autobazár ponúkne približne 100 nových pracovných pozícií

Sieť autobazárov AAA AUTO aktuálne ponúka 21 pracovných miest a ďalších 25 bude vypisovať v súvislosti s otvorením novej pobočky v Liptovskom Mikuláši. Do konca roka bude vyhlásené výberové konanie na ďalších približne 60 pracovných pozícií. Najväčší nábor spoločnosť uskutoční v Žilinskom samosprávnom kraji, šancu na uplatnenie však dostanú i záujemcovia z ostatných krajov.

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!