AAA AUTO tento rok ponúkne až 135 nových pozícií

, 27 marca 2017, 13:48

Najväčší predajca ojazdených automobilov v strednej a východnej Európe plánuje i tento rok významne expandovať a s tým súvisí i plán AAA AUTO otvoriť v tomto roku až 135 nových pozícií. V súčasnej dobe zamestnáva skupina AAA AUTO takmer 2 400 ľudí, ktorí pracujú na viac ako štyridsiatich pobočkách v štyroch krajinách.

„Tento rok oslavuje naša spoločnosť štvrťstoročie od svojho vzniku, a fakt, že uplynulých dvadsať päť rokov bolo úspešných, je vizitkou hlavne našich zamestnancov. Vďaka nim sa nám darí zvyšovať základňu stálych zákazníkov a úspešne expandovať nielen v rámci štyroch krajín, v ktorých pôsobíme. Tento rok plánujeme obsadiť až 135 nových pracovných pozícií,“ uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka AAA AUTO.

„Vzhľadom k celkovému rastu firmy prijímame nových zamestnancov na všetkých úrovniach organizácie. Okrem kľúčových pozícií pre obsluhu zákazníkov, predajcov, automechanikov a operátorov na telemarketing, ďalej rozširujeme manažérske tímy o senior kolegov, ktorí dopĺňajú skúsenosti našich vo firme dlhodobo pôsobiacich expertov,“ upozornila Topolová.

Na Slovensku v súčasnej dobe spoločnosť hľadá napríklad výkupných technikov, predajcov, vodičov odťahových vozidiel, leasingových špecialistov a operátorov na telemarketing. Nového kolegu môžu odporučiť i vlastní zamestnanci spoločnosti. Motivovaní sú odmenou 150 až 220 eur podľa charakteru obsadzovanej pozície.

AAA AUTO tiež spustilo nový program pod názvom „Leadership academy“, s ktorého pomocou vyberá budúce manažérske talenty a pripravuje ich pre ich vedúce pozície. „Zamestnanci sú našou najcennejšou devízou a vždy sa nám osvedčilo hľadať talenty priamo vo firme, a ako sa hovorí „vychovávať si ich“. Tento rok do vzdelávacieho programu na rozvoj manažmentu a tréningu investujeme 75 000 eur,“ doplnila Topolová. Noví zamestnanci prechádzajú rozsiahlym školením a získavajú široké možnosti ďalšieho vzdelávania a dynamické i priateľské prostredie podporujúce proaktívny prístup k práci. K ďalším benefitom patrí rozšírenie znalostí, nadštandardné využitie cudzích jazykov, cestovanie, pružná pracovná doba, zľavy na športové a kultúrne akcie, alebo bonusy za odporučenie zákazníkov. Zamestnanci môžu využívať zľavy na dovolenky a získať napríklad vstupenky na zápasy slovenskej futbalovej reprezentácie, ktorej je AAA AUTO partnerom. Zamestnanci spoločnosti prispievajú k ochrane životného prostredia tým, že triedia odpad. Do budúcna spoločnosť plánuje k triedeniu plastov, papiera a skla zaradiť i plechovky. K zníženiu záťaže životného prostredia môžu prispieť i zákazníci, na všetkých pobočkách sú umiestnené koše na triedenie odpadu.

Související články

Ženy aj muži chcú autá rovnakých farieb
Ženy aj muži chcú autá rovnakých farieb

Dlhodobo zažitá predstava, že ženy kupujú iba červené autá  už dávno neplatí. Dokonca, ženy i muži sa zhodujú vo výbere farby jazdenky a červená je až štvrtá preferovaná. V čom sa obe pohlavia výrazne líšia je výber pohonu auta. Ženy vsádzajú výrazne viac na benzín ako na naftu. U mužov je pomer vyrovnaný. Stále ale platí, že častejšie kupujú […]

Mýtus o „nestáčení“ v Německu padl
Mýtus o „nestáčení“ v Německu padl

Velmi častým argumentem pro dovoz ojetiny z Německa bývá tvrzení, že v SRN se auta nestáčejí, protože je to tam trestné. Po dvanácti letech od zavedení trestnosti manipulace s tachometrem se německý automobilový klub ADAC rozhodl zjistit, zda zákon opravdu pomohl. Výsledky průzkumu jsou alarmující. Počet prodaných stočených ojetin není daleko od katastrofálního stavu, jaký známe z České republiky: […]

Značka AAA AUTO získala ocenenie Superbrands pre rok 2017
Značka AAA AUTO získala ocenenie Superbrands pre rok 2017

Spoločnosť AAA AUTO získala prestížne ocenenie Superbrands 2017. Titul Superbrands je na Slovensku udeľovaný už piaty rok, celosvetovo  nepretržite od roka 1994. Cieľom tohto hodnotenia je identifikovať značky s vynikajúcim postavením na lokálnom trhu. Superbrands získavajú iba značky, ktoré prejdú viackolovým hodnotením, pozostávajúcim aj zo spotrebiteľského prieskumu agentúry GfK.

Komentáre

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!