Spoločnosť AAA AUTO získala prestížne ocenenie Superbrands 2017. Titul Superbrands je na Slovensku udeľovaný už piaty rok, celosvetovo nepretržite od roka 1994. Cieľom tohto hodnotenia je identifikovať značky s vynikajúcim postavením na lokálnom trhu. Superbrands získavajú iba značky, ktoré prejdú viackolovým hodnotením, pozostávajúcim aj zo spotrebiteľského prieskumu agentúry GfK.
V poslednej fáze výberu značiek pre ocenenie Superbrands má rozhodujúce slovo expertná komisia Brand Council. Tú tvoria profesionáli z oblasti biznisu, komunikácie, marketingu a médií. Bernou mincou pri rozhodovaní sú atribúty ako známosť, budovanie brandu, inovácie či prestíž.
„Ocenenie Superbrands, ktoré sme získali v roku, kedy oslavujeme 25 rokov od založenia spoločnosti, vnímam ako potvrdenie správnosti našej marketingovej a komunikačnej stratégie. Na tej sa zásadnou mierou samozrejme podieľa i naše neustále úsilie o skvalitňovanie servisu pre zákazníkov a budovanie pozície firmy ako experta na trhu ojazdených automobilov v strednej Európe,“ uviedla generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová. Ocenenie Superbrands spoločnosť AAA AUTO v tomto roku využije v rámci marketingu, na webových stránkach a v PR komunikácii.
AAA AUTO sa zamerala na razantnejšie posilnenie zákazníckeho servisu práve po nástupe novej generálnej riaditeľky Karolíny Topolovej v roku 2012. Vzniklo nové kontaktné centrum, ktoré združilo celkom 200 operátorov vybavujúcich telefonické hovory a e-mailovú korešpondenciu so zákazníkmi, spoločnosť posilnila kontrolne mechanizmy pri výkupe vozidiel a vytvorila pozíciu zákazníckeho ombudsmana, ktorej sa v minulom roku ujala známa osobnosť slovenského automobilizmu Alexander Štefuca.
Spoločnosť AAA AUTO v nedávnej dobe ocenila i verejnosť ako najlepšieho predajcu ojazdených automobilov v ankete Autobazár roka 2016. Túto cenu AAA AUTO získalo už po druhý krát.
Komentáre