Bezpečnosť na cestách je hlavnou témou posledných rokov a nie je teda prekvapením, že rodiny s malými deťmi pri výbere svojho ďalšieho vozidla rieši práve bezpečnosť, pohodlie a veľkosť batožinového priestoru. Najčastejšie obdobie k výberu rodinného vozidla je už každoročne pred letnými prázdninami, preto spoločnosť AAA AUTO pripravila pre svojich zákazníkov na nedeľu 28. mája na bratislavskej pobočke na Panónskej ceste detský deň. Deti si budú môcť užiť veľa zábavy s množstvom atrakcií.
Pre každého sa s narodením dieťaťa zmení život od základov, a potom i tí najodolnejší začnú viac než na imidž dbať na bezpečnosť a praktickú stránku, najmä ak ide o automobily. Preto i u nás predaje rodinných vozidiel stabilne rastú,“ uviedla generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová. „S blížiacim sa Detským dňom sme sa rozhodli spríjemniť poobedie aj našim zákazníkom a pripravili sme pre nich a ich deti na túto nedeľu zábavné poobedie plné hier a známych osobností,“ dodala Topolová. Detský deň sa uskutoční tradične na bratislavskej pobočke AAA AUTO na adrese Panónska cesta 39, dne 28.5.2017 a to od 13:00 do 17:00.
„Naša spoločnosť sa snaží v regiónoch, kde pôsobí, okrem svojej hlavnej činnosti, ktorou je predaj ojazdených áut, rozvíjať kultúrne prostredie a spoločenský život. Tento rok sme na základe našej spolupráce so Slovenským futbalovým zväzom a niektorými klubmi Fortuna ligy naň pozvali i futbalistov,“ vysvetľuje Topolová. Malí i veľký návštevníci sa môžu tešiť na Františka Kubíka a Uroša Damnjanoviča z ŠK Slovan, Ľubomíra Šatka a Jakuba Kosorína z FC DAC 1904 Dunajská Streda, od ktorých sa budú môcť podučiť futbalovému umeniu. Nebude chýbať ani skákací hrad, vystúpenie klauna, maľovanie na sklo, detská diskotéka či súťaž a drobné občerstvenie. Prvých dvadsať prichádzajúcich detí dostane loptu, z ktorých časť je špeciálne vyrobená s menom Marka Hamšíka.
Podľa štatistík AAA AUTO patria tento rok medzi najpredávanejšie rodinné vozidlá značky Škoda, Volkswagen a Ford. Z modelov vedú Octavie, Fabie combi a VW Passaty. „Rodičia dbajú vo zvýšenej miere najmä na bezpečnosť, preto tiež najčastejšie volia odolnejšie vozidlá typu kombi, MPV či SUV. Čím ďalej tým viac hľadajú vo vozidlách tzv. ISOFIX, ktorý bol vyvinutý výrobcami automobilov pre zvýšenie bezpečnosti, a ide ruku v ruke so zvýšeným dopytom po kvalitných autosedačkách,“ doplnila Karolína Topolová. Zaujímavosťou je, že až 73% rodinných áut má naftový motor. Najobľúbenejšími farbami sú šedá, čierna a modrá.
Komentáre