Pred 25 rokmi začala spoločnosť AAA AUTO ponúkať motoristom ojazdené vozidlá v Českej republike. Počas svojej existencie obslúžila už 1,9 milióna zákazníkov výkupu a predaja a tento rok na jeseň plánuje atakovať hranicu dvoch miliónov. V priebehu štvrťstoročia firma rapídne rozšírila sieť svojich pobočiek na súčasných 40 v štyroch krajinách strednej a východnej Európy, kde zamestnáva celkom 2.300 ľudí. Prostredníctvom exportu AAA AUTO rozšírilo svoju pôsobnosť i do západnej Európy.
Názov a značka spoločnosti AAA AUTO vznikol v deväťdesiatych rokoch kvôli radeniu firiem v telefónnych zoznamoch a katalógoch firiem podľa abecedy. Marketingovú technikou s tromi „A“ v názve neskôr prevzalo množstvo spoločností, ako napríklad taxislužby, obchodníci s realitami alebo spotrebným tovarom. V roku 2012 AAA AUTO obnovilo predaj pod ikonickou značkou Mototechna. O necelé dva roky neskôr vznikla značka Mototechna Premium, kde zákazníci nájdu prémiové vozidlá rôznych značiek, ako je napríklad hybridný Fisker Karma alebo terénny kabriolet Mercedes-Benz G500. Mototechna predala od svojho znova uvedenia na trh cez 30.000 áut.
Míľniky spoločnosti AAA AUTO v priebehu 25 rokov na trhu:
Související články
Nemecká firma ATH-Heinl disponuje viac ako 28 rokmi skúseností v odvetví vybavenia servisov. V súvislosti s dynamickým rozvojom na českom a slovenskom trhu hľadá firma ATH-Heinl na stálu spoluprácu firmy – technické servisy s oprávneniami.
Spoločnosť P Automobil Import, člen švajčiarskej skupiny Emil Frey, ktorá pre slovenský trh zabezpečuje import vozidiel Peugeot, Citroën, DS a Opel, sa najnovšie stala držiteľom licencie na servisný koncept EUROREPAR CAR SERVICE. Na slovenský autoopravárenský trh, tak prináša celosvetovo rozšírený servisný koncept výrobcu automobilov PSA Groupe, určený pre nezávislých opravárov.
Příznaky jsou (někdy) zavádějící. Charakteristický hluk během startování motoru nutně neznamená opotřebení dvouhmotového setrvačníku. Nesprávná diagnostika způsobí, že se kovový zvuk objevuje i po opravě. Skutečnou příčinou problému přitom mohou být příliš nízké startovací otáčky motoru.
AAA AUTO otvára v Košiciach novú prevádzku Mototechny, ktorá sa sústredí na predaj áut s nízkym vekom a počtom najazdených kilometrov. Zákazníci si budú môcť vyberať zo 40 áut. Aktuálne sú na prevádzke ihneď k odberu zánovné vozidlá trinástich značiek.
Slováci chcú v inzercii za ojazdené vozidlo takmer o polovicu viac ako Česi. Minulý rok ponúkal trh jazdeniek na Slovensku viac ako pol milióna áut, pričom na Slovensku, v Českej republike, v Poľsku a v Maďarsku to bolo celkom 4.292.000 automobilov.
Skupina AAA AUTO dosiahla so 69.000 predanými automobilmi nový „pokrízový“ rekord a priblížila sa číslam z roku 2007, kedy tesne pred nástupom celosvetovej recesie predala 80.000 áut. Behom prvých deviatich mesiacov predalo štrnásť slovenských pobočiek takmer rovnaký počet osobných vozidiel ako Škoda Auto, ktorá predala len o 341 áut viac a na Slovensku dlhodobo vedie v predajoch nových vozidiel. […]
Komentáre