Trh jazdeniek očakáva premiéry autosalónu vo Frankfurte, novinky rýchlo zamieria aj do bazárov

MoK, 13 septembra 2017, 9:26

Dne 12.9.2017  sa oficiálne otevrel najvýznamnejší autosalón v Európe, na ktorom automobilky vždy v nepárnych rokoch skladajú účty z toho, čo robili v posledných dvoch rokoch, a predstavujú svoje novinky na ďalšiu sezónu. Tento rok je síce účasť na veľtrhu IAA vo Frankfurte nad Mohanom o niečo skromnejšia ako pri poslednom ročníku, napriek tomu sa k nemu upína pozornosť všetkých profesionálnych aj laických záujemcov o automobilovú techniku a jej najnovší vývoj.

Mototechna odhaduje premenu nových vozidiel na jazdenky už do konca roka„Veľtrh napäto sledujeme aj my, pretože naznačí nové trendy nielen v oblasti nových vozidiel. Doba a s ňou tiež obchod s automobilmi sa stále zrýchľuje. Veľa modelov, ktoré verejnosť cez víkend vo Frankfurte uvidí ako horúce novinky, sa tak pravdepodobne už do konca roka dostane aj na trh zánovných ojazdených vozidiel. Prax potvrdzuje, že v ponuke našej značky Mototechna sa spravidla objavujú už do štyroch mesiacov od ich prvej oficiálnej prezentácie,“  hovorí generálna riaditeľka AAA  AUTO Karolína Topolová.

Do podoby slovenského trhu ojazdených vozidiel určite prehovorí napríklad nové SUV Karoq, ktoré Škoda vo Frankfurte predstaví ako nástupcu modelu Yeti. „SUV-čka sú po hatchbackoch druhým najpopulárnejším typom karosérie medzi zánovnými autami. Budeme teda s napätím očakávať, ako trh novinku medzi SUV-čkami prijme a ako jej uvedenie na trh ďalej zvýši dynamiku dopytu po modeloch tejto triedy,“  uviedla ďalej Topolová.

Autosalón je tradične tiež výkladnou skriňou nemeckého automobilového priemyslu. BMW si naň prichystalo napríklad novú generáciu modelu X3, Mercedes-Benz modernizovanú triedu S a Volkswagen nové Polo či „SUV-čko“ T-Roc. „Ak budú tieto novinky úspešné, čoskoro sa aj na slovenskom trhu vytvorí dopyt po ich jazdenkách, takže sa zvýši ponuka a teda tiež dostupnosť predchádzajúcich verzií. Ak však nezískajú obľubu zákazníkov, musíme byť pripravení na vyšší záujem o doterajší rad. Aby sme mohli našim zákazníkom maximálne vychádzať v ústrety, musíme všetky tieto premeny trhu poctivo sledovať od samého začiatku,“ povedala Topolová. „Niektorým modelom sa možno opäť podarí vytvoriť aj úplne novú kategóriu, na ktorej vznik budeme musieť taktiež reagovať,“ dodala.

IAA vo Frankfurte sa pre odborných návštevníkov otevrela  dne 12.9.2017, verejnosť privíta cez víkend od 9:00 do 19:00. Vstupenka pre dospelého návštevníka je na mieste v predaji za 14 eur.

Související články

Vo všetkých krajoch sa predávajú jazdenky lacnejšie ako začiatkom roka
Vo všetkých krajoch sa predávajú jazdenky lacnejšie ako začiatkom roka

Jazdené autá ponúkané na predaj vo všetkých krajoch Slovenska sú lacnejšie. Ich priemerná cena je v porovnaní s februárovými sumami  nižšia až o 5 a pol tisíca eur, pričom najväčší prepad nastal v Bratislavskom a Trenčianskom kraji. Jazdené autá inzerované v SR sa v auguste priemerne predávali za 14.266 eur. 

Nepodceňte ošetrenie auta po lete
Nepodceňte ošetrenie auta po lete

Vysoké teploty, ktoré nás počas leta pekne vytrápili mohli zanechať stopy aj na našich autách. Väčšina z nás vie, že s koncom zimy je potreba automobil ošetriť, no už menšia časť tuší, že by sa oň mala postarať aj po poklese vysokých letných teplôt. Pri horúčavách trpí nielen lak, ale prakticky všetky časti vozidla od strechy až po […]

Marketing AAA AUTO bude viesť Daniel Šturm
Marketing AAA AUTO bude viesť Daniel Šturm

Pozícia riaditeľa marketingu skupiny AAA AUTO sa ujal Daniel Šturm. Vo svojej funkcii bude zodpovedný za kompletnú marketingovú a reklamnú stratégiu spoločnosti v Českej republike, na Slovensku, v Poľsku av Maďarsku. Zameria sa pritom na posilnenie pokračujúcej medzinárodnej expanzie firmy, ale aj rast značky zánovných vozidiel Mototechna. Na pozícii šéfa marketingu nahradil Jána Dobiáša.

Komentáre

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!