Shell Lubricants líder na trhu už 10 rokov

17 februára 2017, 14:26

Je to desiaty rok po sebe, čo je spoločnosť číslom jeden medzi globálnymi dodávateľmi mazív.

Predaj produktov odhadovaný Kline & Company ukazuje, že Shell predal v roku 2015 4,4 až 4,6 mil. ton hotových mazív – 66% v automotive sektore a 34% v priemyselnom sektore.

John Abbott, riaditeľ Shell Downstream povedal: „V prostredí s tvrdou konkurenciou je to pre biznis Shell Lubricants obrovský triumf. Náš úspech bol podporený naším prístupom zameraným na zákazníka, neustálou inováciou produktov, ponukou pokročilého technického servisu a silným tímom. Tiež sme systematicky investovali do vylepšení a rastu nášho dodávateľského reťazca svetovej úrovne, aby sme sa zladili so vzorcami dopytu na rozvíjajúcich sa trhoch. V budúcnosti sa budeme naďalej zameriavať na budovanie blízkej spolupráce so zákazníkmi a priemyslom, čo prináša inovatívne a integrované riešenia v oblasti produktovShell Lubricants líder na trhu už desiaty rok a služieb pre potreby plnenia  meniacich sa požiadaviek zákazníkov a využitia príležitostí prinesených zmenami.“

Správa Kline & Company ďalej konštatuje, že Shell Lubricants je líder na trhu vo Filipínach (30%), v Malajzii (27%), v Spojenom Kráľovstve (18%) a v Spojených Štátoch (12%). Shell Lubricants je tiež vedúca medzinárodná spoločnosť v Juhoafrickej Republike (20%), Thaisku (18%), Kanade (13%) a Číne (8%).

George Morvey, Industry Manager, Energy v Klime povedal: „Celkovo mazivá dosiahli 38,8 miliónov ton v roku 2015, čo je pokles oproti 39,4 miliónom tonám z roku 2014. Krajiny BRIC (Brazília, Rusko, India, Čína) okrem Indie nerástli, čo prispelo k celkovému poklesu. Napriek všeobecne  jednotvárnemu trhu a rastúcej konkurencii zo strany ropných spoločností, nezávislých spoločností, a originálnych produktov OEM (výrobcov zariadení) Shell obhájil svoju pozíciu v oboch segmentoch trhu a udržal svoj trhový podiel.“

Kvôli zvládaniu rastúcej spotreby, Shell investoval stovky miliónov dolárov do vylepšenia dvoch (Čína, Spojené Štáty) a otvorenia troch (Rusko, Čína a Indonézia) nových prevádzok na miešanie olejov, jednej prevádzky na výrobu plastických mazív (Čína) a jednej prevádzky na výrobu základového oleja Group II (spoločný podnik v Južnej Kórei).

Shell Lubricants líder na trhu už desiaty rok

Shell Lubricants bol líder na trhu v sektore osobných vozidiel v Spojených Štátoch (22%), Filipínach (32%), Malaizii (31%), Kanade (19%) a Číne (14%). Realizácia priekopníckej technológie prémiových olejov pre osobné autá na báze Gas-to-liquid (GTL) vyrábaných zo zemného plynu bola jedným z kľúčových faktorov úspechu. Od spustenia v roku 2014 produkty Shell Helix Ultra s technológiou PurePlus zaznamenali dvojciferný nárast a sú dostupné na viac ako 100 trhoch vo svete. Ďalej sa prienik produktov Penzoil Platinum, vylepšených technológiou PurePlus, zvýšil v Severnej Amerike od roku 2012 o 155%. Tieto produkty tiež posunuli hranice výkonu v extrémnej testovacej platforme na pretekárskych okruhoch po celom svete.

Shell je aktuálne preferovaná značka oleja pre osobné autá v Číne, Spojených Štátoch, Malajzii a Thajsku; pre motocykle v Malajzii a vo Filipínach; a pre ťažko zaťažované veľké motory v Číne, Egypte, Rusku a Spojených Štátoch.

Shell tiež budoval úspešné obchodné partnerstvá s kľúčovými  výrobcami (OEM), ako sú BMW AG, Fiat Chrysler Automobiles (FCA), Hyundai, Renault-Nissan, Toyota, General Motors, Daimler AG, Suzuki, Ducati, MAN, ZF, General Electric, Aggerko, Siemens a rôzni čínsky výrobcovia (OEM) vrátane Geely & FAW.

Navyše Shell poskytuje riešenia pre mazanie v rozličných priemyselných strojoch, ako sú napríklad veterné turbíny, vysoko zaťažované veľké banské zariadenia a výrobné zariadenia. V oblasti priemyselných mazív je Shell líder na trhu vo Filipínach (29%), Thajsku (24%), Malajzii (20%) a Spojenom Kráľovstve (18%). V sektore úžitkových vozidiel Shell vedie v Malajzii (31%), Kanade (20%) a Spojených Štátoch (18%). Shell Lubricants tiež zaznamenal viac ako sto miliónovú úsporu nákladov vďaka využívaniu technického servisu, ktorý predstavuje pridanú hodnotu a je ponúkaný vybraným zákazníkom z priemyselnej oblasti. Tieto služby pomáhajú zákazníkom s výberom, používaním, udržiavaním a monitorovaním mazív v ich zariadeniach. Virtuálny asistent je najnovšou službou Shell. Pracuje na základe umelej inteligencie a odpovedá na rôzne otázky týkajúce sa mazív.

Související články

Nemecká firma ATH-Heinl hľadá firmy pre spoluprácu
Nemecká firma ATH-Heinl hľadá firmy pre spoluprácu

Nemecká firma ATH-Heinl disponuje viac ako 28 rokmi skúseností v odvetví vybavenia servisov. V súvislosti s dynamickým rozvojom na českom a slovenskom trhu hľadá firma ATH-Heinl na stálu spoluprácu firmy – technické servisy s oprávneniami.

Nový servisný koncept PSA Groupe pre nezávislé servisy
Nový servisný koncept PSA Groupe pre nezávislé servisy

Spoločnosť P Automobil Import, člen švajčiarskej skupiny Emil Frey, ktorá pre slovenský trh zabezpečuje import vozidiel Peugeot, Citroën, DS a Opel, sa najnovšie stala držiteľom licencie na servisný koncept EUROREPAR CAR SERVICE. Na slovenský autoopravárenský trh, tak prináša celosvetovo rozšírený servisný koncept výrobcu automobilov PSA Groupe, určený pre nezávislých opravárov.

ZF Aftermarket: Častá chyba v diagnostice dvouhmotového setrvačníku
ZF Aftermarket: Častá chyba v diagnostice dvouhmotového setrvačníku

Příznaky jsou (někdy) zavádějící. Charakteristický hluk během startování motoru nutně neznamená opotřebení dvouhmotového setrvačníku. Nesprávná diagnostika způsobí, že se kovový zvuk objevuje i po opravě. Skutečnou příčinou problému přitom mohou být příliš nízké startovací otáčky motoru.

Partnerstvo Shell a Hyundai Motorsport predĺžené
Partnerstvo Shell a Hyundai Motorsport predĺžené

Shell a Hyundai Motorsport oznámili trojročné predĺženie ich technického partnerstva vo FIA World Rally Championship ako sponzora tímu Hyundai Shell Mobis World Rally Team.

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!