Značka AAA AUTO získala ocenenie Superbrands pre rok 2017

22 februára 2017, 8:50

Spoločnosť AAA AUTO získala prestížne ocenenie Superbrands 2017. Titul Superbrands je na Slovensku udeľovaný už piaty rok, celosvetovo  nepretržite od roka 1994. Cieľom tohto hodnotenia je identifikovať značky s vynikajúcim postavením na lokálnom trhu. Superbrands získavajú iba značky, ktoré prejdú viackolovým hodnotením, pozostávajúcim aj zo spotrebiteľského prieskumu agentúry GfK.

V poslednej fáze výberu značiek pre ocenenie Superbrands má rozhodujúce slovo expertná komisia Brand Council. Tú tvoria profesionáli z oblasti biznisu, komunikácie, marketingu a médií. Bernou mincou pri rozhodovaní sú atribúty ako známosť, budovanie brandu, inovácie či prestíž.

„Ocenenie Superbrands, ktoré sme získali v roku, kedy oslavujeme 25 rokov od založenia spoločnosti, vnímam ako potvrdenie správnosti našej marketingovej a komunikačnej stratégie. Na tej sa zásadnou mierou samozrejme podieľa i naše neustále úsilie o skvalitňovanie servisu pre zákazníkov a budovanie pozície firmy ako experta na trhu ojazdených automobilov v strednej Európe,“ uviedla generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová. Ocenenie Superbrands spoločnosť AAA AUTO v tomto roku využije v rámci marketingu, na webových stránkach a v PR komunikácii.

AAA AUTO sa zamerala na razantnejšie posilnenie zákazníckeho servisu práve po nástupe novej generálnej riaditeľky Karolíny Topolovej v roku 2012. Vzniklo nové kontaktné centrum, ktoré združilo celkom 200 operátorov vybavujúcich telefonické hovory a e-mailovú korešpondenciu so zákazníkmi, spoločnosť posilnila kontrolne mechanizmy pri výkupe vozidiel a vytvorila pozíciu zákazníckeho ombudsmana, ktorej sa v minulom roku ujala známa osobnosť slovenského automobilizmu Alexander Štefuca.

Spoločnosť AAA AUTO v nedávnej dobe ocenila i verejnosť ako najlepšieho predajcu ojazdených automobilov v ankete Autobazár roka 2016. Túto cenu AAA AUTO získalo už po druhý krát.

Související články

Nemecká firma ATH-Heinl hľadá firmy pre spoluprácu
Nemecká firma ATH-Heinl hľadá firmy pre spoluprácu

Nemecká firma ATH-Heinl disponuje viac ako 28 rokmi skúseností v odvetví vybavenia servisov. V súvislosti s dynamickým rozvojom na českom a slovenskom trhu hľadá firma ATH-Heinl na stálu spoluprácu firmy – technické servisy s oprávneniami.

Nový servisný koncept PSA Groupe pre nezávislé servisy
Nový servisný koncept PSA Groupe pre nezávislé servisy

Spoločnosť P Automobil Import, člen švajčiarskej skupiny Emil Frey, ktorá pre slovenský trh zabezpečuje import vozidiel Peugeot, Citroën, DS a Opel, sa najnovšie stala držiteľom licencie na servisný koncept EUROREPAR CAR SERVICE. Na slovenský autoopravárenský trh, tak prináša celosvetovo rozšírený servisný koncept výrobcu automobilov PSA Groupe, určený pre nezávislých opravárov.

ZF Aftermarket: Častá chyba v diagnostice dvouhmotového setrvačníku
ZF Aftermarket: Častá chyba v diagnostice dvouhmotového setrvačníku

Příznaky jsou (někdy) zavádějící. Charakteristický hluk během startování motoru nutně neznamená opotřebení dvouhmotového setrvačníku. Nesprávná diagnostika způsobí, že se kovový zvuk objevuje i po opravě. Skutečnou příčinou problému přitom mohou být příliš nízké startovací otáčky motoru.

Ženy aj muži chcú autá rovnakých farieb
Ženy aj muži chcú autá rovnakých farieb

Dlhodobo zažitá predstava, že ženy kupujú iba červené autá  už dávno neplatí. Dokonca, ženy i muži sa zhodujú vo výbere farby jazdenky a červená je až štvrtá preferovaná. V čom sa obe pohlavia výrazne líšia je výber pohonu auta. Ženy vsádzajú výrazne viac na benzín ako na naftu. U mužov je pomer vyrovnaný. Stále ale platí, že častejšie kupujú […]

Ceny ponúkaných ojazdených automobilov začali pomaly klesať
Ceny ponúkaných ojazdených automobilov začali pomaly klesať

V januári začala po dlhodobom náraste pomaly klesať cena ojazdených automobilov. Znížila sa na 15.730 eur. Zároveň klesol i počet novo ponúkaných áut o tisíc. Zdrojom pre štatistiky je kontinuálny monitoring trhu, ktorý zabezpečuje AAA AUTO kombináciou analýzy všetkých dostupných inzerátov, konkurencie a vlastných výkupných aj predajných dát.

AAA AUTO oslavuje 25 rokov na trhu
AAA AUTO oslavuje 25 rokov na trhu

Pred 25 rokmi začala spoločnosť AAA AUTO ponúkať motoristom ojazdené vozidlá v Českej republike. Počas svojej existencie obslúžila už 1,9 milióna zákazníkov výkupu a predaja a tento rok na jeseň plánuje atakovať hranicu dvoch miliónov. V priebehu štvrťstoročia firma rapídne rozšírila sieť svojich pobočiek na súčasných 40 v štyroch krajinách strednej a východnej Európy, kde zamestnáva celkom 2.300 ľudí. Prostredníctvom exportu […]

Komentáre

Komentár musí byť dlhší ako 5 znakov!

Potvrďte pravidlá!

Ešte nikto nekomentoval tento článok. Buďte prvý!